×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روسیه: آمریکا در سوریه علیه دولت اسد، ارتش آزاد تشکیل می دهد

به گزارش چغادک نیوز ز به نقل از ایرنا از خبرگزاری «اسپوتنیک»، نبنزیا افزود: بار دیگر دوست داریم که به رویکرد مخرب ایالات متحده اشاره کنیم، اقدامی که به نظر می رسد برای سرازیر شدن سلاح‌ به سازمان‌های مسلح غیر قانونی که آنها را در التنف (جنوب سوریه) ساخته، دیگر کافی نباشد.

وی افزود: براساس اطلاعات دریافتی ما، آمریکا تشکیل ارتش آزاد سوریه را در اطراف رقه و با مشارکت نمایندگان قبایل عربی سوریه و عناصر گروهک تروریستی داعش و دیگر سازمان‌های تروریستی را آغاز کرده است.

پیش از این نیز «سرگئی نارشکین» دفتر مطبوعاتی دستگاه اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که آمریکا به کمک‌های گروهک‌های مسلح برای حمله تروریستی به سوریه در مناطق پرجمعیت آماده می‌شود.

این دفتر مطبوعاتی اعلام کرد: دستگاه‌ اطلاعاتی آمریکا بار دیگر به دنبال آن است که از تندروها که آنها را مخالفان میانه رو میخواند، به عنوان ابزار همیشگی انجام نقشه‌هایش استفاده کند.

روسیه اعلام کرد که مدیریت این فعالیت تبهکارانه در پایگاه نظامیان آمریکا در التنف انجام می شود، جایی که ده‌ها تن از نیروهای گروهک تروریستی داعش نیز درحال آموزش دیدن هستند.

چندی پیش نیز بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با اشاره به اینکه آمریکا منطقه التنف سوریه را به مقر اصلی تروریستها تبدیل کرده است، گفت که آمریکایی ها تروریست ها را از جایی به جای دیگر منتقل و آنها را برای حمله به تشکیلات نظامی سوریه می فرستند.

منطقه التنف که پایگاه آمریکا در آنجا قرار دارد، یک منطقه کلیدی و ژئواستراتژیک بسیار مهم است که در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن قرار دارد. این پایگاه غیر قانونی و با حضور اشغالگرانه آمریکا بنا شده و ۵۰ کیلومتر منطقه ممنوعه دارد.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false