×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش ابتلا به ام اس/حمایت صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج از مبتلایان ام اس

به گزارش چغادک نیوز، روز سه شنبه ایرنا از سازمان بیمه سلامت ایرانیان، محمد مهدی ناصحی روز سه شنبه به مناسبت روز جهانی ام اس (۳۰ می مصادف با ۹ خرداد)، افزود: این روز بهانه‌ای است تا مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت نسبت به خدمات‌رسانی بهتر به این گروه از بیماران توجه لازم را داشته باشند و از همه امکانات در رفع مشکلات مبتلایان به ام اس استفاده کنند.

وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران از گذشته تاکنون خدمت‌رسانی به این گروه از این بیماران را سرلوحه امور خود قرار داده و از سال ۱۴۰۱ با تاسیس صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج به مبتلایان ام اس توجه ویژه دارد؛ به طوری که داروها و خدمات آزمایشگاهی و پاراکلینیکی برای بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و این بیماران دغدغه‌ای بابت هزینه‌های درمانی خود ندارند.

ناصحی اظهار داشت: با ایجاد صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب العلاج پیگیری مشکلات بهداشتی و درمانی این قبیل بیماران با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: تصمیم گیران و سیاست گذاران حوزه سلامت باور دارند که باید با اتخاذ رویکردهای مناسب و منطقی پرداخت از جیب بیماران به ویژه بیماران صعب العلاج کاهش یابد.

ناصحی از خدمات انجمن ام اس و سازمان‌های حمایت کننده از این بیماران در پیگیری مشکلات بیماران ام اس قدردانی و ابراز امیدواری کرد با جدیت در پیگیری‌ها گام موثرتری در بهبود ارائه خدمات سلامت به این گروه از بیماران برداشته شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false