ضرب الاجل ۱۵ روزه استاندار بوشهر به مدیران دولتی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ضرب الاجل ۱۵ روزه استاندار بوشهر به مدیران دولتی

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز سه شنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار کرد:سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کار برای هر نوع استعلامی از دستگاه های اجرایی نباید به گونه ای معطل شوند که قید سرمایه‌گذاری را بزنند.

وی افزود: در پاره‌ای از موارد مشاهده شده که روند استعلامات در یک دستگاه اجرایی توسط یک کارشناس به دلایل مختلفی معطل می‌شود که این روند با اهرم‌های نظارتی اصلاح می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی جهادی به مردم، تصریح کرد: فرصت‌ها مثل برق و باد می‌گذرد و کسانی که مسئولیتی را می‌پذیرند، باید به گونه‌ای عمل کنند که در قبال مردم شرمنده نباشند و هر چه در توان دارند را در طبق اخلاص بگذارند.

محمدی‌زاده ادامه داد: به زودی دوره تخصصی آموزشی مقررات کسب و کار توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران و مدیران شهرستانی برگزار می‌شود و طی آن فرایند اجرای پروژه‌ها، روند صدور مجوزها و استعلامات آموزش داده می‌شود که در ایجاد اشتغال پایدار و بهبود تولید مؤثر است.

وی گفت: تسهیل و تسریع در صدور مجوز فعالیت سرمایه گذاران در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: همانگونه که در دفاع مقدس با حضور مردم، موفق شدیم دشمن را شکست بدهیم، در جنگ اقتصادی نیز با مشارکت مردم و بخش خصوصی به موفقیت بیشتر می‌رسیم و به عنوان دولت، موظف هستیم ساز و کارهای لازم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: سرمایه و سرمایه‌گذار، فرمان‌پذیر نیست و باید تعامل کافی با سرمایه‌گذاران انجام شود.

محمدی‌زاده تاکید کرد: هدایت سرمایه‌گذاران به سمت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه با وجود تمام زیرساخت‌ها و اخذ استعلام‌ها در این مناطق نواحی ، سبب می‌شود که سرعت کار بالاتر و کمترین میزان مشکل در فضای کسب و کار ایجاد شود.

استاندار بوشهر با اشاره به موافقت‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افزود: دستگاه‌های اجرایی و زیرساختی، تمهیدات لازم را بیندیشند تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه، کار خود را جلو ببرند.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false