برگزاری انتخابات در ۸۲۳ شعبه اخذ رای در بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری انتخابات در ۸۲۳ شعبه اخذ رای در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از شغاب: اکبر پورات در دومین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر اظهار داشت: ستاد انتخابات با دستور وزیر کشور و استاندار در استان بوشهر تشکیل گردید و کمیته‎ها جلسات درون گروهی خود مانند آموزش، فناوری اطلاعات، استعلامات واطلس امنیتی و اطلاع رسانی خود را برگزار نموده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همه فرمانداران در قالب دوره‌های آموزشی، آموزش‎های لازم را دیده‎اند و بخشداران هم آمادگی لازم جهت برگزاری انتخابات را دارند.

وی افزود: انتخابات در بیش از ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده و در ۴۰ شهر و ۱۰ شهرستان و ۶۴۰ روستا و آبادی‌های استان بوشهر برگزار خواهد شد.

پورات گفت: در استان بوشهر در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یک حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ۴ حوزه انتخابیه در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است، بیان کرد: در همین راستا برگزاری انتخابات سالم در فضایی امن با جلب مشارکت حداکثری از رویکرد های اصلی ستاد انتخابات استان بوشهر است که اقدامات لازم در این مسیر بکار گرفته شده است و در این جلسه برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخابات استان با هدف برگزاری انتخابات حداکثری و رقابتی و افزایش مشارکت و تأمین سلامت و امنیت آن به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

وی تاکید کرد مدیران و مسئولان استانی که قصد ورود به عرصه انتخابات در استان بوشهر را دارند جهت ثبت‌نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ از سمت خود استعفا بدهند و استعفای آنها پذیرش قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در استان بوشهر، چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است را در اجرای برگزاری انتخابات، پایه و اساس کار قرار دادیم و به مردم استان این اطمینان خاطر را خواهیم داد که در راستای رعایت حق الناس، از آراء مردم، پاسداری، حفاظت و حراست خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اذعان کرد: در جهت رهنمود‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های دولت مردمی، انتخاباتی شکوهمند و منطبق با تأمین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مؤمن را در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح استان بوشهر برگزار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false