×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نشست آمادگی عبور موفق از پیک بار تابستان در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد: غلامرضا حشمتی در نشست بررسی گذر از پیک بار مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲ با تسلیت شهادت امام جعفر صادق ( ع) و گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: با توجه به پاداش ۲۰ برابری برای کاهش مصرف برق در بخش خانگی باید این طرح به صورت گسترده برای جامعه هدف اطلاع رسانی شود.

وی بیان کرد: اهتمام ویژه به تکمیل اهداف و برنامه های کنترل پذیری، تکریم ارباب رجوع، توجه ویژه به مقوله سلامت اداری به عنوان یک رکن اساسی در شفاف سازی روابط شرکت و ذینفعان باید به عنوان اولویتی مهم در دستور کار بخش های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باشد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد:با اجرای طرح های توسعه و سرویس و نگهداری بموقع با آمادگی کامل به استقبال تابستان میرویم و برنامه ریزی لازم برای مشارکت بخشهای مختلف مصرف در مدیریت اوج مصرف انجام شده است.

وی افزود:در راستای جلب بیشتر مشارکت بخش خانگی امسال طرح تشویقی اعطای پاداش به مشترکین این بخش افزایش چشم گیری داشته است و از ابتدای خرداد ماه به ازای هر کیلووات کاهش مصرف مشترکین تا ۲۰ برابر تعرفه یعتی ۲۰۰۰ تومان پاداش پرداخت میگردد.

در ادامه نشست معاون فروش و خدمات مشترکین و مدیر دفتر مدیریت مصرف با ارائه برنامه ها و اهداف و تشریح طرح پاداش ۲۰ برابری خواستار پیگیری مصوبات و ابلاغیه های ارسالی از سوی ستاد و بویژه بازرسی از دفاتر پیشخوان و پیگیری مستمر به منظور تحقق وصول مطالبات، پیگیری تعهدات و انجام تفاهمنامه های مشترکین دیماندی در ادارات، کشاورزان و صنایع به منظورهمراهی با شرکت در ساعت های پیک بار ۱۱تا ۱۸ شدند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز گفت: در مبحث کنترل پذیری کلیه امکانات فراهم شده و مدیریت های برق نیز باید با همت مضاعف برای تامین کنتور مشترکان فاقد کنتور هوشمند و وارد مدار شدن مولدهای ادارای در مدت زمان پیک بار تلاش کنند.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز گفت: برنامه ریزی لازم به منظور تحقق کلیه فرایندهای کنترل پذیری اکنون در دست اقدام است و مدیریت های برق باید توجه ویژه به طرح های جدید و مقدمه سازی برای هوشمندسازی را فراهم کنند.

مدیر دفتر حراست نیز گفت: توجه ویژه به عدم واگذاری انشعابات غیرمجاز و پیگیری کشف و ضبط دستگاه های استخراج رمزارز در اولویت های این دفتر قرار دارد. مدیرامور یک برق شهرستان بوشهر نیز به نمایندگی از سایر مدیریت استان آمادگی مدیران و پرسنل را برای عبور موفق از پیک بار اعلام نمودند .

مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز با تبریک روز روابط عمومی به رابطان شهرستانی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف با تمرکز بر اطلاع رسانی پیرامون طرح پاداش مشترکین بخش خانگی، تشکیل نشست های مستمر با روابط عمومی های ادارات شهرستان، تعبیه مکان لازم در جهت نصب بنرهای طرح پاداش ، پیگیری جهت تشکیل گروه های مجازی با حضور ذینفعان در سطح شهرستان ها از اقدامات روابط عمومی شرکت برای عبور موفق از پیک بار تابستان است.

مسئول بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز گفت: هماهنگی با مسئولان و فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستانی واستفاده از ظرفیت بسیج برای مقابله با سرقت و همچنین ترویج فرهنگ مدیریت مصرف در اولویت های کاری این حوزه قرار دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false