×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵۵ خانه هلال در استان بوشهر راه‌اندازی شد

احسان ایزدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر پایگاه‌های امداد و نجات دریایی، کوهستان و جاده‌ای فعال هستند اظهار داشت: امدادگران به صورت تخصصی در بخش‌های نجات کوهستان، امداد دریایی، جاده‌ای به‌صورت شبانه‌روزی به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی از امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از بارندگی خبر داد و گفت: در جریان بارندگی‌های اخیر در استان بوشهر، نیروهای امدادی هلال احمر به یک هزار و ۲۶۰ حادثه دیده امدادرسانی کردند و ۱۲۸ نفر را هم در چادرهای امدادی اسکان دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود به دنبال هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در استان، تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به حالت آماده‌باش در آمده و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: در بارندگی‌های اواخر دی ماه در استان ۱۶۳ نیروی امدادی هلال احمر از نقاط مختلف استان، به ۳۱۱ خانوار و یک‌هزار و ۲۶۰ نفر از افراد حادثه‌دیده امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: همچنین ۱۲۸ نفر از افراد حادثه‌دیده در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و ۷۰۷ تخته پتو، ۵۴۴ تخته موکت بین حادثه دیدگان توزیع شد.

ایزدپناه گفت: نیروهای امدادی هلال احمر اقلام خوراکی و نیازمندی‌های بهداشتی حادثه دیدگان از جمله قند، چای، کنسرو، بسته‌های بهداشتی و دیگر مایحتاج را تأمین کرده و بین آنان توزیع کردند.

وی از راه‌اندازی ۱۵۵ خانه هلال در استان خبر داد و افزود: با افتتاح خانه‌های هلال در نقاط مختلف استان بوشهر ضمن آموزش به جامعه هدف زمینه مشارکت مردم در امدادرسانی در زمان وقوع حادثه از جمله سیل، زلزله و دیگر حوادث فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: اکنون در بخش‌های مختلف امدادگران بر اساس نیاز مناطق استان بوشهر فعال هستند و ۱۰ پایگاه امداد جاده‌ای، ۵ امداد ساحلی و یک امداد کوهستان شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false