×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افتتاح ۲۶۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر

سید محمود دستغیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر اجرا طرح‌های ساخت مسکن در استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در این راستا واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مسکن محرومان در شهرها و روستاها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در ‌طرح نهضت ملی مسکن سهم استان بوشهر ساخت ۴۲ هزار واحد مسکونی است خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۲ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان تصریح کرد: قرار است در این سفر ۲ هزار و ۶۱۹ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی آغاز شود.

دستغیبی از اجرا پروژه بازآفرینی شهری خبر داد و بیان کرد: برای ساماندهی محدوده‌های هدف در حوزه بازآفرینی شهری، اعتبارات در نظر گرفته شده است.

وی از افتتاح طرح‌ها در دهه فجر امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در بخش‌های مهندسی، ساخت و بازآفرینی شهری است که با سرمایه‌گذاری ۳۳۵ میلیارد تومان افتتاح و یا اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افتتاح مجتمع فرهنگی شهرستان جم، ۱۳٫۵ کیلومتر بزرگراه و چهار خطه کنار گذر دوراهک به کنگان، تعیین تکلیف شدن قطعه دوم محور دالکی به کنارتخته و اجرایی شدن تکمیل باند دوم ورودی دیلم از سمت گناوه به طول ۶٫۵ کیلومتر را از دیگر طرح‌ها دانست.

دستغیبی از افتتاح ۲ هزار و ۶۱۹ واحد مسکونی در استان خبر داد و گفت: در سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان ضمن افتتاح واحدهای مسکونی عملیات اجرایی ۲ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false