سیمرغ فجر با ۲۱ فیلم به بوشهر آمد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سیمرغ فجر با ۲۱ فیلم به بوشهر آمد

عبدالرحیم افروغ روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: با تاکید و توجه سازمان امور سینمایی به تحقق عدالت فرهنگی، تلاش شده تا فیلم‌های جشنواره فجر به صورت حداکثری در استان‌ها اکران شود تا سراسر کشور از شرایطی مشابه هم برخوردار باشند که در این راستا اکران ۲۱ فیلم به بوشهر تعلق گرفت.

وی افزود: اکران‌ها در سینما شهید آوینی مرکز بوشهر از فردا آغاز می‌شود و تا ۲۴ بهمن ماه، روزانه در سه نوبت ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: فیلم‌های سینمایی جنگل پرتقال، چرا گریه نمی‌کنی؟، در آغوش درخت، هفت بهار نارنج، سرهنگ ثریا، یادگار جنوب، شماره ۱۰، روایت ناتمام سیما، عطرآلود، هایپاور، هوک، کُت چرمی، اتاقک گلی، بعد از رفتن، آنها مرا دوست داشتند، وابل، گل‌های باوارده، پرونده باز است، غریب، کاپیتان و آه سرد طی هشت روز در بوشهر به روی پرده می‌رود.

افروغ یادآور شد: سینما آوینی با ظرفیت نزدیک به ۵۵۰ نفر، این استعداد را دارد که حضور مشتاقان فیلم را در این شهر پوشش دهد.

وی در ارتباط با ادامه اکران‌های عمومی در سینما آوینی بوشهر گفت: این سینما مشکلی برای تداوم پخش فیلم‌های روز سینما ندارد و پیش از جشنواره فجر نیز با اکران فیلم بخارست و انیمیشن لوپتو فعال بوده و پس از آن نیز این اکران‌ها ادامه خواهد داشت.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه با حضور ۲۴ فیلم در بخش مسابقه برپا شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false