×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۱۲ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی استان بوشهر شد

حسین اسدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد حمایتی است اظهار داشت: توجه ویژه به معلولان، زنان سرپرست خانواده، نیازمندان در اولویت است که ضمن تأمین معیشت در حل مشکلات آنان تلاش می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ساخت مسکن مددجویان را یکی از برنامه‌‌های بهزیستی دانست و بیان کرد: اکنون ۴۲۴ واحد مسکونی ویژه جامعه هدف در حال ساخت است که ۳۰۶ واحد آن در مرحله سفت کاری و ۱۱۸ واحد مسکونی دیگر در مرحله نازک کاری است.

وی طرح ملی نهضت مسکن را مورد اشاه قرار داد و بیان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه دو جانبه میان سازمان بهزیستی با بنیاد مستضعفان برای خانوارهای دو معلول و بالاتر کمک بلاعوض پرداخت شود.

اسدی‌راد با بیان اینکه برای خانوارهای شهری ۲۰۰ میلیون تومان و در مناطق روستایی ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در ساخت مسکن پرداخت می‌شود گفت: خانواده‌های تک معلولی هم ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از ساخت ۱۱۲ واحد مسکونی خود مالک با حمایت ویژه بهزیستی خبر داد و بیان کرد: تعهد امسال ساخت ۱۹۵ واحد مسکونی به جامعه هدف است که تاکنون ۱۱۲ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی استان بوشهر شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد واحدهای مسکونی ویژه خانواده مددجویان بهزیستی استان بوشهر امسال از تعهد بالاتر برود و به ۳۱۶ واحد برسد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false