×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همایش پیاده‌روی ۵ کیلومتری در شهرستان دیر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، برنامه صبح و نشاط صبح امروز برای افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم به مناسبت میلاد با سعادت علی علیه‌السلام در شهرستان دیر جنوب استان بوشهر برگزار شد.این همایش به‌صورت پیاده‌روی در سواحل خلیج‌فارس به مسافت ۵ کیلومتر و با حضور ۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

معاون ورزش و سلامتی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این همایش اظهار داشت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در قالب برنامه صبح و نشاط برای نخستین بار در استان بوشهر و ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.

عباس دراهکی افزود: هدف از این برنامه تقویت روحیه نشاط و شادابی و گسترش فرهنگ ورزش در بین مردم خواهد بود.

افتتاح و اجرا ۸۱ طرح با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان در دیر

فرماندار دیر هم با اشاره به ویژگی این شهرستان و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم شهرستان دیر در پیروزی انقلاب پیشگام بودند به گونه‌ای که در سال ۱۳۵۷ با تقدیم ۲ شهید و ۱۲ جانباز به وظیفه خود ادعا کردند.

یونس باربرز افزود: برنامه‌های نشاط و شادابی برای مردم ادامه دارد و در قالب ورزش اعتبارات قابل توجهی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در دهه فجر امسال ۸۱ طرح با اعتبار ۷ هزار میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرا می‌شود.

شرکت ۴ هزار نفر در مراسم پیاده‌روی خانوادگی

رئیس ورزش و جوانان شهرستان دیر نیز بیان کرد: مراسم پیاده‌روی خانوادگی در قالب برنامه سراسری صبح و نشاط در ساحل خلیج فارس بندر دیر انجام شد.

محمد بحرینی‌نژاد افزود: در این برنامه که حدود ۴ هزار نفر از مردم شهرستان دیر شرکت کردند به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایز ارزنده‌ای به تعداد ۵۵ دستگاه یخچال، اتو، چرخ گوشت، لباسشویی، لباس ورزشی و هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه به ۲ نفر از نخبگان حافظ قرآن و طرح‌های علمی، هزینه سفر مشهد مقدس پرداخت شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false