ورود همزمان استاندار و سارقین مسلح به شهر عاشورائیان/خرابی سیستم صوتی مراسمات، از اول انقلاب تا کنون در استان ادامه دارد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ورود همزمان استاندار و سارقین مسلح به شهر عاشورائیان/خرابی سیستم صوتی مراسمات، از اول انقلاب تا کنون در استان ادامه دارد

به گزارش چغادک نیوز: افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی و اقتصادی در چهل و چهارمین بهار انقلاب به مناسبت دهه فجر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، حاشیه های بسیاری را به همراه داشت که در این مجال به بخشی از آن اشاره می کنیم.

 

مراسمات امسال دهه فجر با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با ادای احترام به شهدای گمنام و انقلاب آغاز شد و قرار است در این دهه تعداد ۹۳۸ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شود که ابتدا از شهرستان بوشهر آغاز شده است.

 

استاندار بوشهر در افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان بوشهر با تمجید از بوشهری ها عنوان داشت: اگر در بوشهر اتاقی را پر از سکه طلا کنند و بعد از گذشت ده سال به آن مراجعه کنند حتی یکی از آنها نیز کم نخواهد شد!!!یکی از شهروندان نیز در واکنش به سخن استاندار اظهار کرده است از استاندار درخواست داریم بجای اتاقی پر از سکه بهار آزادی، یک سکه را رها و تنها در اتاقی بگذارد و ببیند اثری از آن باقی می ماند یا خیر!!!

 

یکی از حواشی بسیار مهمی که با حضور استاندار رقم خورد، خرابی سیستم صوت می باشد که همانند همیشه و از اوایل انقلاب تا کنون همینطور بوده و با وجود اینکه اکثر مشکلات مرتفع شده و یا در حال حل شدن است، این مشکل اساسی هنوز حل نشده و کماکان به عنوان معضلی مهم، مسولین استان بوشهر را درگیر، سردرگم و تهدید می کند که باید با حضور رئیس جمهور این موضوع در هیات دولت مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد!!!

 

استاندار در اولین روز از دهه فجر، نماز ظهر خود را در مسجد ولی عصر(عج) چغادک اقامه کرده و پس از آن با حضور بر سر مزار شهید ابوتراب عاشوری روحانی مبارز استان بوشهر با این شهید گرانقدر تجدید میثاق کرده و با فرزند شهید عاشوری دیدار و گفتگو کرده است ولی، چغادک تنها شهری بود که هیچ افتتاحیه ای در دهه فجر نداشته ولی استاندار در آن حاضر شد.!!!

 

از حواشی حضور محمدی زاده به شهر عاشورائیان چغادک، ورود همزمان استاندار به این شهر و انجام سرقت مسلحانه طلاجات از یک فرد مونث بود که کلانتری این شهر بجای اسکورت و استقبال از استاندار مجبور به تعقیب و گریز سارقین شده است که کماکان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه داشته است ولی حضور استاندار خوشبختانه باعث شد این سارق مسلح نتواند از جاهای بیشتری سرقت نماید!!!

 

نکته جالب توجه در افتتاحیه ها و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها آن است که بدستور استاندار کل پروژه ها از سوی بانوان خانه دار، مسئول و خبرنگار افتتاح و کلنگ زنی شد تا ثابت کند حق تقدم و افتتاح همیشه با خانم هاست و شعار زن، زندگی، افتتاح پروژه ها را به معرض نمایش قرار داده و سرمشقی برای سایر مسئولین شود!!!

 

جالب تر آنکه خبرنگارانی که در اولین روز از دهه فجر استاندار را همراهی می کردند به جز مهرداد جشنی پور مسئول خبرگزاری ایرنا، همگی از بانوان بودند که استاندار را در مورد ادای احترام به بانوان تحصین و تشویق نموده و باعث شد استاندار افتتاحیه ها را به بانوان بسپارد!!!

 

محمدی زاده در آغاز عملیات اجرایی یکی از پروژه های عمرانی نیز اقدام به کلنگ زنی کرد که به دلیل سرعت عمل بسیار زیاد وی و نواختن محکم آن به زمین، دوربین های خبرنگاران نتوانستند این صحنه را ضبط نموده و مجددا از استاندار خواستند تا با ریتم آهسته ای اقدام به کلنگ زنی نماید، وی نیز با وجود اینکه به کلنگ جراحاتی وارد کرده و آسیب رسانیده بود، با مکافات بسیار همانند بازیگران بالیوود صحنه را بازسازی کرده تا خبرنگاران را از خود راضی نگه دارد!!!

 

در حالی که بانوان در اولین روز دهه فجر، مسولیت افتتاح پروژه ها را بر عهده داشتند، استاندار کلنگ زنی یکی از این طرح ها را به آنان سپرد که به دلیل سنگینی کلنگ، یکی از بانوان جوان، نتوانست از پس آن برآید و بصورت نشسته اقدام به کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی یک پروژه کند!!!

 

یکی از موارد خارج از عرفی که در این روز بسیار ملموس بود، صدور دستورات و مجوزات دم دری خودرو از سوی استاندار، موقع سوار شدن به ماشین بود که با وجود مخالفت مدیران، استاندار با جدیت دستورات لازم را داده است که نمونه بارز آن صدور مجوز صادرات دام می باشد!!!

بر خلاف تصور برخی ها مبنی بر عدم همراهی طیف اصلاحات از استاندار دولت مردمی و برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب، یکی از نکات جالب این روز، همراهی خبرنگاران طیف اصلاح طلب با استاندار بود که نشان از نگاه مثبت آنها در توسعه استان دارد.

 

حضور سرزده استاندار به شهر عاشوراییان چغادک یکی از مواردی بود که باعث شد مردم برای اولین بار از نزدیک مشکلات و گلایه های خود را از وضعیت نابسامان این شهر با استاندار مطرح کنند.

 

کاروان رسانه ای فجر نیز به همت روابط عمومی استانداری بوشهر همانند هفته دولت، استاندار را در افتتاح پروژه ها همراهی کرده و باعث شد خبرهای اولین روز این دهه، بازتاب زیادی در رسانه ها داشته و حواشی آن را ما همانند قبل منتشر کنیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false