×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تیراندازی جمعی در فلوریدا با ۱۰ زخمی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری چغادک نیوزبه نقل از تسنیم، بر اثر تیراندازی جمعی در شهر لیک لند در ۳۵ مایلی تامپا در فلوریدا دستکم ۱۰ نفر زخمی شدند.

 

اداره پلیس این شهر اعلام کرد در این تیراندازی ۱۰ نفر زخمی شدند که دو نفر از آنها بر اثر اصابت گلوله به ناحیه شکم و صورتشان، شرایط وخیم جسمانی داشته و ۸ نفر دیگر دچار جراحات سطحی شده‌اند.

 

رئیس پلیس شهر اظهار کرد تمام قربانیان تیراندازی مردان بین ۲۰ تا ۳۵ سال هستند.

 

براساس این گزارش، پلیس تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کرده اما هویت افراد مهاجم و هدف آنها از این تیراندازی مشخص نشده است.

 

در این گزارش آمده است یک دستگاه خودروی نیسان چهار درب وارد محل حادثه شده و ۴ مرد پس از خروج از ماشین اقدام به تیراندازی از دو طرف ماشین به سوی عابران کردند.

 

پلیس در جستجوی این خودرو است و از مردم خواسته تا در صورت داشتن هر گونه اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار دهند.

گفتنی است از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۴۰ مورد تیراندازی مرگبار در سراسر آمریکا رخ داده است.

 

فعالان و حامیان کنترل سلاح در آمریکا امیدوار بودند که ریاست‌جمهوری جو بایدن بتواند موجب پیشرفت در زمینه جلوگیری از خشونت با اسلحه در این کشور شود ولی با گذشت بیش از دو سال از ریاست‌جمهوری بایدن این امیدها به یأس و سرخوردگی تبدیل شده است.

 

بایدن نیز مانند رؤسای جمهور قبلی آمریکا دستورات اجرایی متعددی را برای جلوگیری از خشونت با اسلحه صادر کرد ولی قانون مربوط به بررسی سوابق خریداران سلاح در سنای آمریکا رد شد.

 

فعالان و حامیان مقابله با خشونت اسلحه در آمریکا از بایدن خواسته‌اند فشار بیشتری را بر کنگره وارد کند تا نمایندگان اقدامات قاطع‌تری را اتخاذ و اجرا کنند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false