×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راز قتل دختر بچه سراوانی فاش شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل ایرنا  سرهنگ مرتضی جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در آبان ماه سال‌جاری در پی وقوع تیراندازی در یکی از مناطق مسکونی شهرستان سراوان دختربچه‌ای به نام مونا نقیبی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و جان خود را از دست می‌دهد.
وی بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به همراه تیم بررسی صحنه جرم به سرعت در محل حاضر شدند و از همان لحظات ابتدایی تحقیقات خود را جهت شناسایی عاملین جنایت آغاز کردند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه رسانه‌های وابسته به معاندین و مغرض ادعا کردند که در پی‌تیراندازی بی ضابطه نیروهای نظامی در یکی از مناطق مسکونی از توابع شهرستان سراوان مونا نقیبی جان باخته است و با انتشار این خبر کذب موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کردند.
وی تصریح کرد: تحقیقات و بررسی های میدانی پلیس از همان ابتدا مشخص می کرد که یک باند سارقین مسلح هنگام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی کرده و متاسفانه در این بین دختر بچه هفت ساله‌ای به نام مونا نقیبی در حین مورد اصابت گلوله قرار پیگیرد و به قتل می‌رسد.
سرهنگ جوکار افزود: با رصد دقیق پلیسی مشخص شد عاملان این جنایت پس از وقوع قتل به یکی از کشورهای همسایه گریخته‌اند.
وی تصریح کرد:سرانجام با کار دقیق پلیسی و با توجه به حساسیت موضوع عاملین این جنایت به محض ورود به کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم و پیچیده قاتل اصلی به همراه ۲ همدست دیگرش دستگیر می‌شوند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با دستگیری قاتل و اعتراف او و دیگر همدستانش به ارتکاب این جنایت،پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false