دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه یوم الله ۹ دی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یوم‌الله ۹دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی‌نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست. حضوری آگاهانه در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل مشکل بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ملت بصیر و حماسه‌ساز تحت زعامت رهبری مقتدر و آگاه و لحظه‌شناسی تاریخی خود، راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بسته و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل را به خوبی نمایان ساخته‌اند.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها در جبهه‌های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند؛ این بار با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کارزار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به‌ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و یاد سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین(علیه السلام) و امامین انقلاب اسلامی، از آحاد مردم فاطمی و بصیر در سراسر کشور دعوت کرد تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم‌الله نهم دی در بیش از هزار شهر کشور و از جمله در پایگاه‌های نماز دشمن شکن جمعه شرکت کرده؛ دگر بار با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید عهد کند.

این مراسم در سراسر کشور و مراسم محوری در تهران، روز پنجشنبه هشتم دی ساعت ۱۴:۳۰ در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false