×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بر افراشتن تصاویر حاج قاسم در جمهوری آذربایجان موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده بود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا،«خیال علی‌اُف» خبرنگار خبرگزاری لِنتا جمهوری آذربایجان، از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید و با مدیران این سازمان دیدار کرد.وی در دیدار با مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به همکاری‌های خود با رسانه‌های ایرانی، گفت: تاکنون مصاحبه‌هایی هم برای خبرگزاری ایرنا با مقامات دولت روسیه فراهم کرده‌ام.

علی‌اُف در ادامه دلیل حضور خود در ایران را گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهان او عنوان و آمادگی خود را برای همکاری با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این زمینه اعلام کرد.

این خبرنگار جمهوری آذربایجان در توصیف حال و هوای مردم جمهوری آذربایجان پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم، یادآور شد: به رغم تبلیغات علیه ایران در جمهوری آذربایجان، مردم این کشور تصاویر شهید سلیمانی را در همه نقاط نصب کردند که این موضوع موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها، شده بود.

علی‌اُف با اشاره به نقش مشورت‌های شهید سلیمانی به جمهوری آذربایجان در موضوع قره‌باغ گفت: تلاش دارم نقش و کمک ایشان را در این زمینه در دنیا تبیین کنم.

وی همچنین در جریان فعالیت‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به ۱۰ زبان مختلف دنیا و فعالیت‌های برون‌مرزی این سازمان قرار گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false