×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۵۵ مانور نقطه صفر در استان بوشهر اجرا شد

به گزارش چغادک نیوز  به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، کورش دهقان در آیین برگزاری مانور نقطه صفر در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر اظهار داشت: برپایی مانورها در راستای آمادگی هر چه بیشتر تیم‌های عملیاتی و امدادی انجام می‌شود و انتظار داریم سطح کیفی مانورها، افزایش یافته و بازدهی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مانورهای نقطه صفر افزود: مانورهای نقطه صفر با هدف ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی یگان‌های امدادی و دستگاه‌های عملیاتی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان و همچنین توسط دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در این مانورها نقاط قوت و ضعف نیروهای امدادی و عملیاتی را بررسی و در قالب اقدامات اولویت‌دار، نقاط ضعف را بهبود و تبدیل به نقطه قوت می‌کنیم.

دهقان تصریح کرد: برپایی مانورهای نقطه صفر به این منظور است تا دستگاه‌های امدادی و عملیاتی استان، آمادگی و هماهنگی بیشتری برای پاسخ موثر و بموقع به مخاطرات و حوادث و سوانح داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از برگزاری ۵۵ مانور نقطه صفر در استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ مانور نقطه صفر توسط دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی و امدادی و همچنین شرکت‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در سطح استانی و شهرستانی برگزار شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false