×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
الحاق ۱۱ طرح به طرح‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر/۲۶ پروژه منتظر تعیین تکلیف وزارت نفت است

به گزارش چغادک نیوز ,محسن پاپری زارعی صبح روز دوشنبه ۵ دی در جلسه بررسی تعهدات مالی وزارت نفت درپروژه‌های مصوب سفر ریاست محترم جمهور به استان بوشهر اظهار کرد: تعهدات پرداختی وزارت نفت در استان بوشهر در راستای پیشرفت پروژه‌های استان تسریع می‌شود.

وی اضافه کرد: در سفر هیأت دولت، به ریاست محترم جمهور در مهرماه سال ۱۴۰۰ به استان بوشهر ۹۳ تفاهم نامه با اعتباری بالغ بر ۴۹۰۰ میلیارد تومان منعقد شد که بخش اعظمی از پروژه‌هایی که در استان بوشهر نیاز به اجرای آن احساس می‌شد در این تفاهم نامه‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان بوشهر افزود: بخشی از این پروژه‌ها مغفول مانده است که با رایزنی‌های صورت گرفته متممی با ۱۱ پروژه و تفاهم نامه با اعتبار۲۸۸۶ میلیارد تومان به آن اضافه شده است.

پاپری زارعی در رابطه با تعهدات وزارت نفت در استان بوشهر عنوان کرد: از ۱۰۴ تفاهم نامه که در راستای سفر ریاست محترم جمهور داشتیم؛ ۳۰ تفاهم نامه با رقمی بالغ بر ۱۱۳۲میلیارد تومان مربوط به تعهدات وزارت نفت بوده که ۴ پروژه آن نهایی و به بهره‌برداری رسیده و ۲۶ پروژه منتظر تعیین تکلیف از سوی وزارت است. از ۱۱۳۲ میلیارد تومان ۱۴۲ میلیارد تومان پرداخت شده و حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از تعهدات وزارت نفت همچنان باقی مانده و پرداخت نشده است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌ها و جلساتی که با حضور جناب آقای دارابی مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز و قول مساعدایشان داشتیم‌امیدواریم با پرداخت بقیه تعهدات روند رو به رشدی را در اجرای پروژه‌های استان بوشهر شاهد باشیم. ‌

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false