×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
محکومیت اغتشاشات از سوی مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان/ ۵۴ درصد از مشترکین استان از تخفیفات ویژه و قبض برق رایگان بهره برده اند

به گزارش چغادک نیوز: غلامرضا حشمتی در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر در مورد حوادث اخیر کشور اظهار کرد: ما همه ایرانی هستیم و دلمان می خواهد کشور پیشرفت کرده و توسعه یابد و هیچ کس نیز راضی نیست کشور خسارت دیده و هزینه های آن از بیت الملل تامین شود.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ضمن محکومیت اقدامات اغتشاشگران در به آشوب کشیدن استان و کشور، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم از آشوب ها ناراضی هستند، افزود: ما قطعا این موارد را محکوم کرده و اعلام می داریم تا آخرین قطره خون پای نظام ایستاده ایم و مطمئن هستیم اینبار هم نقشه های دشمن راه به جایی نبرده و با هدایت های رهبری و مسولین، از این دوره نیز سربلند گذر خواهیم کرد.


وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از ادارات و نهادها طلبکاریم عنوان کرد: نهادهای نظامی و انتظامی بدهکارترین نهادهای استان در مصرف برق هستند و بعد از آن آموزش و پرورش است و رده بعدی با بدهی ۹ میلیارد تومانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قراردارد.

حشمتی چالش بزرگ این شرکت را فرسودگی تاسیسات اعلام کرد و افزود: عمر مفید تاسیسات در کشور بالای ۲۱ سال بوده و در استان بدلیل شوری خاک و آب و هوا و.. زیر ۱۵ سال می باشد.


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در مورد برق های غیر مجاز در استان اظهار کرد: سالانه حدود ۶ میلیارد تومان مصرف غیر مجاز داریم که این موضوع به دلیل وجود محدودیت در اخذ مجوز ساختمانی، بیشتر در خانه باغ ها دیده شده و اغلب در حاشیه شهر بوشهر، برازجان و گناوه وجود دارد که در این خصوص جلسات مختلفی با نهادهای نظارتی برگزار شده است.

غلامرضا حشمتی پیرامون تخفیفات در مصرف مشترکین عنوان کرد: ۵۴ درصد از مشترکین به دلیل رعایت مصرف برق در فصل گرم سال از تخفیفات ویژه این شرکت برخوردار شده اند که شامل قبض برق رایگان و ۱۰ درصد تخفیف بوده است.


وی سرقت را یکی از چالش های دستگاه های اجرایی عنوان کرده و گفت: در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۰۰ مورد و سال ۱۴۰۱ نیز بیش از ۳۰۰ مورد سرقت کابل داشته ایم که در این راستا ۵۰ درصد از شبکه، شامل حدود ۴ هزار کیلومتر از کابل های مسی را به سیم و کابل تبدیل نموده و اقدامات پیشگیرانه ای انجام داده ایم تا از سرقت ها جلوگیری شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، تنها منبع نقدینگی این شرکت را فروش برق با یارانه عنوان کرد و گفت: با وجود افزایش هزینه ها، قیمت تمام شده ۱ کیلو وات برق ۱۲۰۰ تومان بوده ولی برقی که به مشترکان خانگی داده می شود ، هر کیلو ۳۹ تومان و برای بخش خانگی ۵۵ تومان است که اگر این حداقلی را اخذ نکنیم، اختلالات بزرگی در این شرکت بوجود خواهد آمد./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false