×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سوال از وزرای اقتصاد و بهداشت در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۱۵ آذرماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است سوال آقایان روح اله ایزدخواه نماینده مردم تهران از سید احسان خاندوزی،وزیر اموراقتصادی و دارایی و سوال فتح‌اله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ ازبهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را بررسی می کنند.

بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل (ارجاع از جلسه علنی) ،گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده وگزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها درمورد طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.

همچنین نمایندگان در این جلسه تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح ماده ۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری وتقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق ۷ تبصره به ماده ۷ اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت تسهیل روند ساخت و ساز روستایی برای بومیان روستا و حمایت از دولت در جهت ساخت ساخت یک میلیون مسکن در سال را بررسی می کنند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false