۷۲۱ کیلو موادمخدر در سیرجان کشف شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۷۲۱ کیلو موادمخدر در سیرجان کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری افزود: ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر پس از یک ماه فعالیت اطلاعاتی شبانه روزی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به شهر سیرجان و زمان دقیق تحویل آن به عاملان حمل مواد افیونی مطلع شدند و عملیاتی را با همکاری ماموران پلیس سیرجان برای کشف این محموله طرح ریزی کردند.

وی بیان کرد: ماموران با حضور در یکی از شهرک های صنعتی سیرجان راننده یک دستگاه کامیون را درست در لحظه تحویل موادمخدر به سرنشین یک دستگاه خودرو پژو غافلگیر و ضمن دستگیری هر ۲ متهم و کشف ۲۸ بسته تریاک، در ادامه نیز در بازرسی از منزلی مربوط به متهمان چند بسته مواد مخدر و روانگردان دیگر را هم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف مجموع ۷۲۱ کیلو مواد مخدر شامل ۵۸۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک، ۴۹کیلو و ۵۰۰ گرم مرفین و ۸۲ کیلو و۵۰۰ گرم شیشه طی این عملیات ضربتی گفت: اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی دیگر عاملان دخیل در حمل و توزیع این محموله در دست انجام است و بزودی این چنین عملیات سر بزنگاه دیگری رقم خواهد خورد.

کشف اموال سرقتی مغازه های کرمان

همچنین رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری اعضای یک باند فرا استانی سرقت مغازه با کشف پنج فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن‌پور افزود: در پی اعلام موارد متعددی از سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه تحت بررسی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: ماموران با بررسی میدانی مکان های وقوع سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی هویت عاملان این سرقت ها که اعضای یک باند سه نفره از اتباع افغان و سابقه دار بودند را شناسایی و آنان را با اخذ نیابت قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌پور با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت ظروف و شیرآلات مسی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تصریح کرد: اعضای این باند با پرسه در سطح شهر و بازارچه های کوچک و بزرگ با تخریب درهای کرکره ای و قفل های ضعیف وارد مغازه های مورد نظر خود می شدند و اشیای ارزشمند آنها را سرقت می کردند که با توجه به وجود پرونده های دیگر سرقت مغازه و طرح شکایت هایی از سوی برخی کسبه، تحقیقات لازم از اعضای این باند برای کشف دیگر سرقت ها ادامه دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false