×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشف ۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

به گزارش چغادک نیوز به نقل ازایرنا، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی روز دوشنبه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی، موفق به کشف محل انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد ملکی واقع در روستای کاشانک محل انبار کالای قاچاق توسط خودروهای شوتی است.

بهرامی اظهارداشت: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از محل بازدید کردند که تعداد ۱۱ دستگاه خودوری شوتی در حال تخلیه بار بودند و مقادیر زیادی انواع کالاهای قاچاق در محل موجود بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: کالاها شامل ۵۴ دستگاه سوییچ شبکه، سه هزار و ۴۷۴ قلم کرم و شامپو، ۱۰۳ دست سرویس چینی، ۱۵۳رول پارچه، ۱۴ عدد پیستون خودرو، یک هزار و ۵۷۵ ثوب پوشاک، ۳۶۰ عدد قمقمه آب، یک هزار عدد چتر، ۲ هزار عددگل مصنوعی، ۱۴۰ کیلوگرم ماده شیمیایی، یک هزار و ۲۲۵ عدد ماشین اصلاح بود که پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: قاچاقچیان حرفه‌ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و پرداخت نکردن حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می‌کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید و کاهش بیکاری می‌شود و از اهم وظایف پلیس امنیت اقتصادی است؛ از اینرو از شهروندان درخواست می کنیم درصورت مشاهده هر کالای قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false