×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نماینده مجلس: «جهان بانو» تلنگری برای هویت‌یابی دختران جامعه است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، نمایش میدانی «جهان بانو» تازه‌ترین اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به همت موسسه سیمای ققنوس روی صحنه می رود و به زندگی زنان تاثیرگذار تاریخ می‌پردازد.

فاطمه محمدبیگی پس از تماشای این نمایش به خبرنگار ایرنا گفت: جهان بانو یک نمایش فاخر از زنان توانمند عالم از عصر آدم تا الآن بود و فکر می‌کنم در روش، سیره، تکنیک و تاکتیک موفق بود و توانست خیلی خوب در عمق جان‌ها نفوذ کند به این دلیل که باعث شد هم اشک بریزیم و هم لبخند بزنیم.

وی افزود: به نظر من «جهان بانو» همگان را به فکر فرو برد که باید این قبیل کارها در راستای بازیابی هویت خانم‌ها تکرار شوند و من به عنوان یک مسئول می‌گویم ما در قبال دختران و بانوان آینده مسئول هستیم و برایشان خوب کار نکردیم.

محمدبیگی بیان کرد: «جهان بانو» تلنگر و سرآغازی برای این است که دختران ما بروند و درباره هویتشان مطالعه کنند. نمایش مذکور ابهت، عفت، وقار و دوراندیشی زنان را خیلی خوب به تصویر کشیده بود. این اثر نقش زنانی چون حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب کبری (س) در پیشبرد تمدن‌سازی جهان را به مخاطبانش نشان می‌دهد و همچنین نشان دهنده حلم، علم و منش مادرانه زنان است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دوست داشتم در پرده آخر که زنان موفق را نشان داد و به درستی با مدافعان سلامت پایان یافت، مادری در کنار چند فرزند هم نشان داده می‌شد، چون افزایش جمعیت چالش صد سال آینده ما در کشور است و اگر زنان ما نقش مادریشان را کم‌رنگ ببینند یا خدای ناکرده به فکر آینده جمعیتی کشور نباشیم، بسیار روزگار سخت و غریبی در انتظارمان است.

نمایش «جهان بانو» تا ۴ آذرماه در بوستان ولایت تهران اجرا می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت رایگان، به سامانه namaticket.ir مراجعه کنند.

عوامل نمایش میدانی «جهان بانو» عبارت از تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، مجری طرح: امیر حسین طهرانی، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false