×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار مجلس

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا: جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف با حضور۲۰۳ نماینده آغاز شد.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه های مسوول در خصوص بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بازرسی کل استان خراسان رضوی، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی در دستور کار امروز نمایندگان مجلس است.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱، گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاههای اجرائی و سایر نهادها و گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی- تخصصی نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس است.

همچنین طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل و طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور هم برای دستور صحن علنی امروز مجلس پیش بینی شده است.

بررسی تقاضای دوفوریت درباره طرح الحاق یک ماده به آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و تقاضای دو فوریت درباره الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم برای دستور امروز صحن پیش بینی شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false