×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
از کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق تا دستگیری سارقان موتورسیکلت‌های مدل بالا

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا: پلیس تهران، سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره به جدیت پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با قاچاقچیان و ناامن کنندگان فضای کسب و کار، بیان داشت: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار کالای قاچاق بدون شناسه در محدوده خیابان جمهوری شدند که در یک عملیات برنامه ریزی شده، پس از بازرسی های لازم، مقادیر قابل توجهی کالای صوتی و تصویری که با استفاده از دیوار کاذب در انبار فروشگاه پنهان شده بود را کشف کردند.

وی افزود: در تحقیقات بیشتر، مالک فروشگاه اعلام کرد که لوازم متعلق به وی است و از استان های جنوبی کشور به صورت قاچاق تهیه شده و بدون اسناد و مدارک مثبته گمرکی است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی های صورت گرفته، در نهایت کالاها به همراه متهم به مقر پلیس منتقل شد، اضافه کرد: در این عملیات ۴۸ دستگاه تلویزیون و ۶۹ دستگاه باند و اسپیکر کشف که کارشناسان ارزش تقریبی این کالاها را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارقان محتویات خودرو

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در محله نبرد، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد رسیدگی به این موضوع را بر عهده گرفتند.

سرهنگ محمد جلینی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و اقدامات فنی پلیسی و بازبینی دوربین های محل سرقت هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: تیم عملیات کلانتری در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی هر ۲ متهم را داخل مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این محل تعدادی اموال سرقتی لوازم خودرو اعم از ضبط و باند، ساب باکس و تعداد زیادی لوازم مسروقه دیگر کشف کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: متهمان در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت محتویات خودرو معترف شدند و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

از کشف ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق تا دستگیری سارقان موتورسیکلت‌های مدل بالا

کشف ۱۷ کیلو شیشه در عملیات پلیس تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف ۱۷ کیلو شیشه از مخفیگاه متهمان در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین بیان داشت: ماموران انتظامی پایگاه نهم این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در زمینه تهیه و توزیع محموله شیشه در جنوب تهران بی درنگ با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

وی گفت: در این رابطه ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان، به دست آوردند سرکرده باند به تازگی مقادیر مواد مخدر روانگردان از شهرهای مرز شرقی کشور تهیه و با انتقال به مخفیگاهش با همکاری دو همدستش در حال بسته بندی و توزیع مواد مخدر است و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۷ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

کشف ۱۸۸ کیلو تریاک در تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران همچنین از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱۸۸ کیلو تریاک خبر داد و گفت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با تسلط اطلاعاتی از ورود محموله موادمخدر به شهر تهران مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این پلیس با رصد دقیق اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه کامیون حامل موادمخدر را در بزرگراه آزادگان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

کشف ۱۰ میلیارد ریال پوشاک از مخفیگاه سارقان

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند پنج نفره که از منازل و کارگاه های تولیدی سرقت می کردند خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای بیان داشت: ماموران کلانتری خلیج فارس در رصدهای اطلاعاتی و تردد وسایل نقلیه از حضور مشکوک تعدادی افراد و انتقال کالا به یک باب منزل مسکونی در محدوده خلیج فارس مطلع شدند.

وی با بیان اینکه در پالایش های اطلاعاتی به دست آمد که این افراد سارق بوده و پس از سرقت اموال مسروقه را به این مکان انتقال و دپوی می کنند افزود: با کنترل تردد این افراد، ماموران با هماهنگی های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات کاملاً دقیق و حساب شده سه تن از اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این مکان ۱۰ میلیارد پوشاک سرقتی که متهمان به تازگی از کارگاه تولیدی پوشاک سرقت کرده بودند و ۷۰ میلیون ریال وجه نقد و تعدادی اموال منزل و موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت های مدل بالا

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری از دستگیری دو سارق حرفه ای موتورسیکلت های مدل بالا، خبر داد و گفت: متهمان بلافاصله پس از سرقت موتورسیکلت شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: در پی ارجاع پرونده های متعدد سرقت موتورسیکلت، در محله ورد آباد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران این کلانتری قرار گرفت.

این مقام پلیسی عنوان کرد: بررسی های اولیه حکایت از این داشت، سرقت ها توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا دو سفید رنگ در محدوده این کلانتری انجام شده است و ماموران با مراجعه به محل های سرقت در نهایت موفق شدند پلاک انتظامی خودروی مورد استفاده شده در صحنه های سرقت را به دست بیاورند.

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تهران افزود : در ادامه تحقیقات میدانی ماموران توانستند چهره سارقان را شناسایی و چهره و مشخصات خودرو در اختیار تیم های مختلف کلانتری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با سرنخ های بدست آمده گشت زنی های هدفمند ادامه تا اینکه روز گذشته یکی از سارقان سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی و سارق دیگر در فاصله کمی در حال رانندگی خودروی تیپا بود مشاهده شدند.

سرهنگ محمدی گفت: طرح مهار سارقان آغاز و در یک عملیات پلیسی هر دو وسیله نقلیه متوقف و رانندگان آنان دستگیر شدند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false