×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی: با اسرائیل می‌جنگیم؛ اگر هزار سال طول بکشد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا: النخاله در بخش دوم از گفت وگو با شبکه “الجزیره” قطر گفت که جامعه صهیونیستی یک جامعه قاتل و مجرم است، به همین خاطر ملت فلسطین باید به مبارزه ادامه دهد، چرا که از تمام ارزش‌های انسانی دفاع می‌کند.
وی افزود: مشکل برخی از جنبش‌های اسلامی آن است که به مردم از صلح حدیبیه می گویند، این با وجود کشتار، تهدید و تعدی رژیم صهیونیستی است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین با بیان این که “تصویر اعدام خیابانی پدر بزرگوارش به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در ذهنش حک شده است”، افزود: هر فلسطینی قصه و حادثه‌ای به دنبال جنایت صهیونیست‌ها دارد.

وی  اظهار کرد: تصویر شهادت پدرم به من در تعامل با خانواده شهدا و برادرانم کمک می‌کند.

النخاله درباره بازداشت او و حکم زندان ابد خود نوشت که این مسأله به مانند مدالی برای من است.

وی تاکید کرد که پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای او یک رویداد با مفهومی بسیار بزرگ بود و فتحی شقایقی، انقلاب اسلامی ایران را نقطه رهایی می دانست.

وی افزود: ما به لحاظ سیاسی متأثر از انقلاب اسلامی در ایران هستیم.

دبیرکل جهاد در رابطه با موضوع زندانیان در زندان های اشغالی گفت: ما به مرور زمان نسبت به زندانیان خود احساس مسئولیت می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم و ممکن است کاستی هایی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نبرد ما با اسرائیل طولانی است و فداکاری های زیادی را در پی دارد و ما باید برای آزادی بجنگیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در رابطه با موضوع زندانیان در زندان های رژیم صهیونیستی نیز گفت: ما در طول دوران نسبت به زندانیان خود احساس مسئولیت می کنیم و تمام تلاش خود را داریم و شاید کاستی‌هایی در این باره داشته باشد.
وی در پایان گفت: جنگ ما با اسرائیل طولانی است و جانفشانی‌های زیادی را در پی دارد و ما باید به خاطر آزادی مبارزه کنیم و بجنگیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false