امام جمعه بوشهر:کشتار مردم بی دفاع در حرم مطهر شاهچراغ اوج ضعف و زبونی دشمن است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر:کشتار مردم بی دفاع در حرم مطهر شاهچراغ اوج ضعف و زبونی دشمن است

به گزارش چغادک نیوز ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شنبه شب در آئین گرامیداشت شهدای شاهچراغ در تکیه رایه العباس بوشهر افزود: حادثه دلخراش حرم شاهچراغ و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان مان تنها نمونه ای از تروریسم نظامی و وحشی گری جهان استکبار است.

وی با تاکید براینکه عملیات تروریستی شاهچراغ جدا از اغتشاشات خیابانی نیست بیان کرد: اغتشاشات خیابانی جدا از جنگ رسانه ای نیست تمام اینها در یک منظومه پلید جهان استکبار معنا و مفهوم می‌یابد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: دشمن با جامعه شناسی خود تصور می کند با اختلال، آشوب و بحران در زیرساخت‌ها می‌تواند  انقلاب اسلامی را دچار بی پایگی و سقوط کند این درحالی است که ملت ایران را نشناخته است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن با استفاده از رسانه فضا را ملتهب،  آشوب‌های اجتماعی را مدیریت و طولانی و هر روز تحریم‌های اقتصادی را بیشتر می‌کند.

صفایی بوشهری ادامه داد: در این شرایط کشورهایی از جمله کانادا، آمریکا و انگلیس که در تاریخ جهان بی آبرو هستند و لباس استعماری خون بر تن دارند و نماد خیانت و جنایت هستند مدعی دفاع از حقوق بشر و آزادی و ایران با تقدیم ۱۷ هزار شهید ترور حامی تروریسم معرفی می‌شود.

امام جمعه بوشهر با بیان آنها شهید سلیمانی که سردار مبارزه با تروریسم شناخته می شود را به بهانه مقابله با تروریست کشتند گفت: امروز دشمن در تلاش است جهان را دچار وارونگی کرده و با پشتوانه رسانه مملکت را دچار آشوب کنند.

وی اضافه کرد: این کشورها اینقدر بی آبرو هستند که تنها باید از جهان عذرخواهی و سکوت کنند.

صفایی بوشهری گفت: ایران اسلامی کشوری با سابقه مقاومت بسیار، دارای رهبری هوشمند، مردمی انقلابی، دارای روح مقاومت، بصیرت و بیداری تمام این توطئه ها و تهاجم ها را یک به یک شکست خواهند داد.

وی با بیان اینکه نادر مهدوی‌ها و رئیسعلی دلواری‌ها بسیار هستند افزود: راه عبور از این بحران بصیرت و هوشمندی، وحدت، همدلی و ولایت مداری نسبت به رهبری و مجاهدت میدانی است.

صفایی بوشهری اضافه کرد: کسانی که در این شرایط ساکت و با فضای ضد انقلاب همراهی کنند در جنایت آنان شریک هستند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مقاومت علت نجات و مایه کمال است گفت: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی که بلوک شرق و غرب جهان را بین خود تقسیم کرده بودند و تصور می کردند دین نمی تواند خیزش کند با طلوع خود تمام معادلات سران استکبار جهانی را دچار بحران کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی به دنبال آزادی انسان، استقلال، پیشرفت، عدالت، توسعه و تمدن و دشمن به دنبال استعمار، استثمار و سلطه بود به همین دلیل از همان ابتدا با تمام توان به دنبال براندازی آن بودند.

وی افزود: در همین ارتباط در ۴۴ سال گذشته دشمن همواره با جنگ‌های نیابتی، جنگ هشت ساله، مانع تراشی در حوزه های علم و فناوری، تهاجم فرهنگی، تحریم، تهاجم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اختلاف بین مذاهب، آشوب‌های صنفی و تروریزم نظامی در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن با سرمایه گذاری کلان و با هدف براندازی با استفاده از همه ظرفیت‌های تهاجمی جنگ ترکیبی را پایه گذاری کرده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false