×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دستور معاون استاندار بوشهر برای اجرای استخدام ۲۵ درصدی ایثارگران

به گزارش چغادک نیوز به نقل تسنیم ، اکبر پورات صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ علیه‌السلام شیراز و محکوم کردن این جنایت اظهار داشت: عملیات تروریستی روز گذشته در آستان مقدس شاه چراغ علیه‌السلام شیراز و شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران و هموطنان موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

وی بیان کرد: این اقدام تروریستی ضمن اثبات اتحاد شوم گروه‌های تروریستی، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه طراحان این حادثه تلخ و جانسوز یک بار دیگر ذات پلید و دشمنی خود با ملت ایران را نشان دادند گفت: این حوادث نه تنها ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی‌کند بلکه با وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر و تحت لوای ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والا امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر برمی‌دارند

پورات با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به گفتمان عمومی تبدیل شود تصریح کرد: تبدیل گفتمان عمومی و نظام‌مند فکری جدید در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دولت سیزدهم مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و حفظ کرامت آنها در جامعه از سوی مسئولان و مردم یک ضرورت است، افزود: شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنان مایه افتخار کشور هستند و تمام دستگاه‌های اداری باید به وظایف خود در این خصوص عمل کنند.

جانشین شورای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت استان بوشهر باتأکید بر معرفی چهره‌های شاخص و شهدا به نسل جدید و آینده خاطر نشان کرد: تاکنون در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و باید از ظرفیت هنرمندان و فضای مجازی در این راستا استفاده کرد.

پورات با اشاره به اینکه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان با حضور شهرداران تشکیل می‌شود افزود: این شورا در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان به ریاست فرمانداران برگزار و مصوبات آن نیز به دبیرخانه شورا ارسال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار کرد: خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین جذب ۲۵ درصدی استخدام سازمان‌ها از خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید توسط ادارات باجدیت اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اداری بودجه‌ای در راستای فرهنگ سازی ایثار و شهادت در نظر بگیرند، اذعان کرد: سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا باید مورد توجه دستگاه‌های اداری و مدیران قرار گیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false