سجادی: شایعه حذف تیم ملی از جام‌جهانی بی‌پایه‌ و اساس بود/ با روح و روان مردم بازی کردند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سجادی: شایعه حذف تیم ملی از جام‌جهانی بی‌پایه‌ و اساس بود/ با روح و روان مردم بازی کردند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه استعدادهای برتر ورزش کشور، اظهار داشت: امروز صحبت از رشته‌هایی شد که المپیکی هستند که امیدوارم در آینده شاهد حضور همه رشته های ورزشی باشیم چه المپیکی و چه غیر المپیکی که رشته های بسیار جذابی وجود دارند. از ورزش‌های مختلف رزمی گرفته تا رشته‌های مختلف اتومبیلرانی که برای همه جذاب هستند و می توانند برای حضور ورزشکاران متعدد زمینه ساز شوند.

وی افزود: ما چند اصل در تعلیم و تربیت داریم که اولین آن اصل فعالیت است. بر این مبنا بچه در سنین رشد فعالیت می‌کند و ممکن است به ورزش‌های مختلفی علاقه داشته باشد. در بیست سالگی معلم بودم و در مدارس شاهد، افتخار معلمی داشتم. جهش و فعالیت در ذات همه بچه‌ها وجود دارد. در ورزش مجموعه از این فعالیت‌ها وجود دارد. آزمون و خطا دیگر جواب نمی‌دهد و باید سیستماتیک در خدمت استعدادهای برتر کشور باشیم.

سجادی درباره شایعه حذف تیم ملی فوتبال از جام‌جهانی قطر عنوان کرد: یک هفته بود با روح و روان مردم بازی کردند و دیروز دیدید بی پایه و اساس صحبت کردند و فیفا چه واکنشی به این موضوع داشت. به نتایج قهرمانان خودمان در هر رشته ورزشی توجه می‌کنیم و همه به تیم های ملی خود تعصب و غرور داریم. بعد از انقلاب همه مدیران سعی کردند که به بصاعت خود کار کنند و این تلاش برای ما قابل احترام است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش های المپیکی تنها برای ما مهم نیست و ورزش های غیر المپیکی نیز برای ما در درجه اهمیت قرار دارد، عنوان کرد: برای همه رشته ها برنامه‌ریزی می‌کنیم. یکی از وظایف مهم ما ایجاد دستورالعمل برای ورزش‌های روستایی و بومی محلی است.

وزیر ورزش و جوانان درباره برگزاری المپیاد نیز تصریح کرد: برگزاری المپیاد تازه شروع راه است و حالا برنامه ما این است که حواسمان به نخبه‌ها باشد. طبق فرمایشات رئیس جمهور باید به فکر معیشت ورزشکاران باشیم و این وظیفه ما است که در راستای ایجاد معیشت برای ورزشکاران تلاش کنیم.

سجادی در پایان اظهار داشت: اگر مسابقه‌ای برگزار کنیم که خارج از ضوابط استاندارد باشد قطعا زحمات ما به نتیجه نخواهد رسید. وظیفه داریم که در همه حوزه‌های ورزش استانداردسازی را انجام دهیم. امیدواریم که این استعدادها تا سال‌های سال موجب ایجاد شوق و شعف در کشور شوند و با افتخارآفرینی که در میادین مختلف انجام می‌دهند، الهام بخش برای همه نوجوانان و جوانان دیگر باشند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false