×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بهره‌برداری از فاز اول بوشهر مال در اردیبهشت ۱۴۰۲/ به والله قسم هیچ مسئولی در این پروژه حتی یک دانه جو هم سهم ندارد

به گزارش چغادک نیوز: صدرالله سالاری در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر پیرامون ابهامات بوجود آمده در خصوص پروژه بزرگ بوشهر مال، اظهار داشت: تیمی که قصد سرمایه گذاری در هر پروژه ای را داشته باشد ابتدا قوانین را مطالعه کرده و بر اساس قانون و با در نظر گرفتن مسائل حقوقی اقدام به کار می کند که پروژه بوشهر مال نیز از این قائده مستثنی نبوده و عمل به قانون را ملاک فعالیت خود قرار داده است.

مدیر پروژه بوشهر مال با بیان اینکه این پروژه با آبرو پیش رفته و تنها پول در آن نقش آفرینی نکرده است، افزود: خدا را شاهد میگیرم بعد از گذشت ۶ ماه از استارت پروژه، این موضوع را به برادرم مصطفی سالاری استاندار پیشین بوشهر مطرح کرده ام که وی نیز در ابتدا مخالفت کرده ولی بعد از دیدن تلاش و پشتکارم و اینکه دغدغه پیشرفت استانم را دارم، مرا تشویق کرده است.

سالاری در واکنش به شایعاتی مبنی بر سهیم بودن مسولین در این پروژه، اضافه کرد: به والله قسم می خورم هیچ مسئولی چه از دولت قبل و کنونی حتی ۱ دانه جو نیز در این پروژه سهم نداشته و حتی به یک مسول نیز از ما واحدی خریداری نکرده است، چراکه خریداران ما مشخص بوده و بر اساس برنامه خاص و مدونی اقدام به کار می نمائیم.

وی ضمن تقدیر از نهادهای نظارتی، امنیتی و استاندار بوشهر و اینکه با هیچ نهاد و فردی قصد تقابل نداشته و فقط بدنبال پیشرفت و توسعه استان است، خاطر نشان کرد: بواسطه اینکه عشق و علاقه وافری به بوشهر داشته ام این پروژه بزرگ را در استان ایجاد کرده و معتقدم ایجاد کردن شغل در این مجموعه کمتر از ایجاد شغل و خدمت در یک پتروشیمی نیست.

مدیر پروژه بوشهر مال با ارائه اسنادی، سازوکار قانونی پروژه را تشریح کرده و گفت: جواز تاسیس این پروژه در ۲۸ فروردین ماه سال ۹۸ به عنوان مجتمع خدماتی، اداری، تجاری صادر شده و در سال ۱۳۹۹ پروانه ساخت برای آن صادر شده و از سوی کارشناسان رسمی دادگستری ارزش گذاری شده است که مهمترین بخش آن تجاری بوده است و بر اساس بند قانونی بعد از پایان ساخت، اجازه واگذاری به اشخاص ثالث را دارا می باشد.

سالاری با اشاره به اینکه بعد از ساخت این مجموعه برای حدود ۲۵۰۰ نفر اشتغال زایی می شود، عنوان کرد: با تلاش همکاران، انشالله تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فاز اول این پروژه که شامل رستوران، سالن ۱۲۰۰ نفره، سینما ها، پلاتو تئاتر، بولینگ بیلیارد، نوتگرد رستورانی و واحد‌های تجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: هرگاه دستگاه های اجرایی تفاوت سلیقه ای را در نظارت این پروژه داشته اند، استاندار بوشهر با نگاه مثبت به حوزه سرمایه گزاری، اعلام حمایت کرده و بر قانونمند و مفید بودن این پروژه تاکید داشته است که در اینجا لازم می دانم از حمایت وی تشکر نمایم.

آریا بهرام نژاد نیز در نشست و بازدید خبرنگاران از بوشهر مال، ضمن تقدیر از رسانه ها در پوشش خبری مناسب طرح های عمرانی و حمایت از سرمایه گزاران، عنوان کرد: پروژه بوشهر مال با ۱۱۰۰ متر عیان، ۲۳ هزار متر تجاری، دارای ۴۰ واحد اداری حدود ۵ هزار متر مربع می باشد.

مدیر روابط عمومی بوشهر مال، تشریح کرد: این پروژه با ۲۸۰۰ متر فضای روباز شهربازی، پلاتو تئاتر، سالن چند منظوره ۱۲۰۰ متری، سه سینمای ۲۵، ۵۰ و۲۴۰ نفره از استاندارد ترین سالن های کشور می باشد که با تکنولوژی نوین ساخته شده و با جانمایی بازار قدیم، ارائه محصولات فرهنگی، گردشگری و.. خواهد بود که کمک شایانی را به حوزه گردشگری خواهد کرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false