×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
میزان ظرفیت تولید آب استان بوشهر از طریق شیرین‌سازی آب دریا افزایش می‌‌یابد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، ابوالحسن عالی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرا طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر به ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعب در ساحل بوشهر، اظهار داشت: این طرح روند اجرایی آن تسریع یافته که بر اساس برنامه‌ریزی مرحله نخست آن پاییز امسال وارد مدار تولید و بهره‌برداری می‌شود.

وی به آب‌شیرین‌کن سیراف به جم به ظرفیت ۲۸ هزار مترمکعب پرداخت و بیان کرد: بیش از یک سوم ظرفیت این پروژه به میزان ۱۰ هزار مترمکعب پاییز امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خطوط انتقال آب از تأسیسات آب‌شیرین‌کن به مخازن ذخیره آب را یکی از پروژه‌های مهم دانست و افزود: طرح تکمیلی خط انتقال آب از محل آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعب بوشهر تا مخزن ذخیره آب شهید ماهینی به طول ۵۵۰ متر به قطر ۸۰۰ میلیمتر در حال اجرا است.

عالی پیشرفت این پروژه را ۲۵ درصد دانست و بیان کرد: مدت زمان اجرایی پروژه ۳ ماه است که تلاش می‌شود در مدت کمتری به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز پروژه خط انتقال آب از محل آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعب بوشهر ۲۲۰ میلیارد ریال است گفت: عملیات اجرایی طرح تکمیلی این پروژه در نیمه دوم مهرماه امسال آغاز شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false