×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲ هزار مامور پلیس در اغتشاشات مصدوم شدند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران افزود: حوادث اخیری که در کشور رخ داد به این دلیل بود که عده‌ای بدون بررسی و مطالعه بر روی موضوع اعتراضی خود به معاندین و منافقان خفته خوراک دادند.  این افراد باید جواب ملت را بدهند زیرا آنها در هزینه‌هایی که برای نظام به وجود آوردند سهم دارند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی قطعا به اقدامات این افراد رسیدگی خواهد کرد زیرا برای مردم فتنه ایجاد کرده و باعث ایجاد خسارات شخصی، دولتی و سازمانی شدند.

به گفته جانشین فراجا، جمعیتی که مرتکب این اقدامات شدند در مقابل جمعیت ملت ایران هیچ هستند، افرادی با عنوان دانشجو و یا صنوف مختلف این اقدامات را انجام دادند که بخش اعظم آنها به صورت احساسی عمل کردند.

رضایی ادامه داد: از طرفی در میان این افراد کسانی هم هستند که مزدور بوده و اقدامات خرابکارانه خود را انجام دادند که البته تعدادشان اندک است همچنین در بین دستگیر شدگان از منافقان، گروه‌های چپ، گروه‌های منحله مانند کوموله و دموکرات وجود داشتند که آنها مسلحانه دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس از تجمعات قانونی استقبال می‌کند، برخی از اعتراضات ممکن است از مبادی مکاتبه‌ای صورت گیرد که ما از این موارد استقبال خواهیم کرد و به صورت انتظامی امنیت این تجمعات را برقرار می‌کنیم اما افرادی در این بین از فرصت به وجود آمده سواستفاده می‌کنند و مغازه‌ها و ماشین‌های مردم را به آتش می کشند، یا به آلات و ادوات خدماتی شهرداری آسیب وارد می‌کنند، این رفتارها دیگر اعتراض نیست و اغتشاش است

کشته‌سازی ترفندی که گردن نیروهای نظامی و انتظامی می‌اندازند

رضایی با بیان اینکه این اقدامات مورد توجه هیچ ملت و کشوری نیست افزود: قانون به ما تکلیف کرده است که مسئول برخورد با مجرمان باشیم، البته بدانید کشته‌سازی یکی از ترفندهای این افراد است همچنین برخی‌ها را می زنند و می‌کشند و این اقدام را به گردن نیروهای نظامی و انتظامی می‌اندازند و در تجمعات اعلام می‌کنند که پلیس آنان را کشته است.

به گفته وی، برخی از افراد با اظهارنظرهای نادرست و نابه جای خود منافقان خفته را بیدار کردند، افرادی که در فتنه ۸۸ آن همه خسارت به بار آوردند، امروز مواردی را مطرح می‌کنند که باعث ایجاد آسیب و زیان به مردم می‌شوند، آیا اینها خجالت نمی‌کشند، در مقابل ملت حیا نمی‌کنند.

رضایی تاکید کرد: این افراد در زمانی که مسئولیت داشتند در حق مردم خیانت کردند و حالا حامی مردم شده‌اند. مردم فهمیم هستند و این موارد را به خوبی درک می‌کنند، زمانی که این افراد اظهار نظر می‌کنند مردم به آنها نیشخند می‌زنند.

وی اضافه کرد: افرادی که اغتشاشات را به وجود آوردند باعث شدند تا مستکبران به ویژه رژیم صهیونیسمی در رابطه با این موضوع واکنشی را نشان بدهند، برخی از کشورهای غربی نیز ناخواسته از حرف‌های این افراد تبعیت کردند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false