×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خداحافظی تلخ ستاره ۲۴ ساله برایتون به خاطر مشکل قلبی با مستطیل سبز

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، انوک اموِپو بازیکن ۲۴ ساله اهل کشور زامبیا که برای برایتون انگلیس بازی می‌کند، دقایقی پیش خبری شوکه‌کننده در فضای مجازی منتشر کرد تا به سوژه اصلی رسانه‌های اروپایی بدل شود.

اموپو در تابستان ۲۰۲۱ از ردبول به برایتون رفت و ۲۷ بازی با پیراهن این تیم انجام داد و سه گل نیز به ثمر رساند. این بازیکن در وقفه دیدارهای ملی گذشته برای اضافه شدن به اردوی تیم ملی زامبیا در پرواز بود که متوجه شد حال خوبی ندارد و پیش از بازگشت به جمع بازیکنان برایتون در بیمارستان بستری شد.

او پس از بازگشت نیز به دقت از سوی تیم پزشکی برایتون تحت نظارت قرار گرفت و آزمایش‌های بسیاری روی او انجام شد تا مشخص شود که به مشکل جدی قلبی دچار شده است و ادامه حضورش در مستطیل سبز بسیار دشوار است.

هافبک تیم برایتون به دلیل تشخیص بیماری قلبی به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اموپو اعلام کرد که این مشکل موروثی بوده و ممکن است در طول زمان حال او وخیم‌تر و اگر ادامه دهد شاید به مرگ او منجر شود.

ستاره زامبیایی که با سالزبورگ اتریش بر سر زبان‌ها افتاد، سال گذشته به برایتون آمد و توانست نمایش مثبتی از خود نشان دهد.

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه در این باره اظهار داشت: من بسیار برای انوک متاسفم. پیش از آن که به این تیم بیایم بازیکنان را بررسی کردم و او بازیکنی بود که هیجان بسیاری برای کار با او داشتم. ما هر کاری برای کمک به او انجام خواهیم داد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false