×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نمایش اقتدار دریایی ایران در خلیج‌ فارس / خط و نشان سپاه برای متجاوزان

به گزارش چغادک نیوز به نقل تسنیم، رژه اقتدار ناوگان شناورهای سبک و سنگین منطقه دوم نیروی دریایی به‌مناسبت سی و پنجمین سالگرد شهدای خلیج فارس و روز نیروی دریایی سپاه، با حضور خانواده‌های شهدای عملیات مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس در مهر ماه ۱۳۶۶ و تعدادی از فرماندهان و مدیران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در پهنه آب‌های نیلگون خلیج‌فارس اجرا شد.

در این مراسم ابتدا جانشین فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ‌سپاه با قدردانی از حماسه آفرینی شهید نادر مهدوی و دیگر همرزمانش در مبارزه با آمریکا در خلیج‌فارس اظهار داشت: سردار شهید نادر مهدوی و همرزمان دلاور و شجاع آن، هیمنه و قدرت پوشالی استکبار جهانی را درهم شکسته و در قعر آب‌های نیلگون خلیج فارس دفن و برگ زرین و درخشانی در تاریخ ملت ایران ثبت کردند که همیشه جاودان خواهند ماند.

سردار حیدر هنریان مجرد بیان کرد: ملت ایران مدیون شهدای گرانقدر است که با خون سرخ خود، فریاد آزادی‌خواهی، رشادت و شجاعت سر دادند و برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشته و به دیدار پروردگار خود شتافتند.

سردار هنریان مجرد‌ برگزاری این مراسم های یادبود را باعث بیمه شدن جامعه در برابر همه خطرات و انحراف‌ها دانست و تصریح کرد: ماندگار شدن یاد شهدا در ذهن مردم و جامعه اسلامی وظیفه همه است و باید مسیر و اهداف شهدا که راه نجات‌بخش و رسیدن به رستگاری و نجات است بین آحاد جامعه تداوم داده شود.

در این مراسم پس از رژه شناور منطقه دوم دریایی سپاه آب‌های نیلگون خلیج فارس توسط خانواده‌های شهدای مبارزه با استکبار جهانی، همرزمان این شهدای والا مقام و تعدادی از کارکنان منطقه دوم دریایی سپاه به‌صورت دریایی و هوایی گلباران شد و شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false