×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل ازتسنیم، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان کنگان خاستگاه قداست و بقا و استمرار انقلاب اسلامی را مدارس دانست و اظهار داشت: پرورش دانش‌آموزان بر اساس تراز انقلاب اسلامی با حضور معلمان انقلابی یک ضرورت است.

نماینده کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی نقش شهدا در اقتدار ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهید صافی‌ها به‌عنوان دانش‌آموز شهید کم سن استان بوشهر از دره‌بان شهرستان جم و دیگر شهدای دانش‌آموز و دانشجوی ایران اسلامی برای مقابله با دشمن و ساختن ایرانی آباد، در یک دست اسلحه و در دست دیگر کتاب داشتند و دشمن هم به‌خوبی متوجه خاستگاه انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها شده است و برای ضربه زدن به آنها برنامه‌ریزی دقیق و جامعی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی طرح سند ۲۰۳۰ را یکی از برنامه‌های دشمن در راستای آسیب به خاستگاه انقلاب و اثر منفی بر فرهنگ دینی و تربیت اسلامی دانش‌آموزان دانست و خاطر نشان کرد: هر چند دولت وقت بخشی از این طرح را غیررسمی دنبال کرد و اثر آن هم در نوجوانان و جامعه دیده می‌شود اما بصیرت و آگاهی‌بخشی رهبر انقلاب و هوشیاری معلمان انقلابی، این نقشه را خنثی کرد.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از طرح‌های مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: امروز به‌جای سند ۲۰۳۰ ، سند تحول بنیادین در آموزش‌ و پرورش تدوین و تصویب شده است تا لکه‌های زمان و دولت‌های گذشته را از بین ببرد و نظام آموزشی را به جایگاهی برگرداند که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در آن خلق می‌شد.

احمدی، مدیریت مدارس بر اساس آرمان‌ها و اهداف انقلاب را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر مدارس بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب مدیریت شود می‌توانیم در آینده شاهد حضور دولت و مدیران انقلابی و جهادی برای حل مشکلات و مسائل مردم و کشور باشیم و اگر از آموزش و پرورش غافل شویم خواسته دشمن محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده، مدرسه و جامعه ۳ رکن اساسی تربیت نسل آینده است افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی به خانواده‌ها تهاجم کرده است و متأسفانه به زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی صدمه زده است و دشمن در حال رسیدن به آن چیزی است که سال‌ها با جنگ سخت و نرم برای آن طراحی کرده است.

نماینده کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی تقویت ارزش‌های دینی برای مصون ماندن جامعه از اهداف دشمن را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای اصلاح و تقویت نهاد خانواده و مدرسه و ایجاد شرایط مطلوب در جامعه، باید به گذشته نگاه کرد و این ۳ سنگر خانواده، مدرسه و جامعه را متأثر از دفاع مقدس و ارزش‌های دینی تقویت کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در رتبه‌بندی معلمان، حتی برای بازنشستگان ورود جدی و خوبی داشته است گفت: آخرین مراحل این طرح به‌خوبی دنبال و پیگیری می‌شود.

احمدی از تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل مدارس خبر داد و خاطر نشان کرد تلاش و برنامه‌ریزی یک‌ساله برای تأمین ۶۰ میلیارد تومان اعتبار و تکمیل و تجهیز ۲۲ مدرسه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر انجام شد.

وی با بیان اینکه این مدارس با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اعتبارات وزارت نفت راه‌اندازی و تجهیز شده است افزود: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی با پیگیری انجام شده افزایش چند برابری داشته است که تحول مهمی در حوزه زیرساخت‌ها به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان ایجاد می‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false