×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر: استکبار جهانی امنیت ایران را هدف قرار داده است

به گزارش  چغادک نیوز به نقل ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در همایش تبیین نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس افزود: امروز براساس اعتراف دشمن آنها به دنبال سوریه ای کردن ایران اسلامی و ایران را به سوریه ای دیگر تبدیل کنند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: امروز جهان به ایران اسلامی بعنوان پرچمدار آزادی خواهی، استقلال خواهی، پیشرفت و تمدن آفرینی براساس آموزه‌های دینی نگاه می‌کند اما جهان استکبار که به دنبال چپاول ثروت‌ها و تسلط بر منابع قدرت است به دنبال ایجاد بحران و تشنج در ایران است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی بنا دارد که تمام دستاوردهای نظام که حاصل ایثارگری‌های شهدا است را از بین ببرند و کشور را دچار بحران و ناامنی کنند و پس از آن نقشه شوم خود که همان براندازی و انتقام کشی از نیروهای انقلاب است را اجرا کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: فردی به هر دلیل فوت می‌کند و مراجع قانونی نیز در حال پی‌گیری مساله هستند اما دشمن با سوء استفاده از شرایط جریانی را طراحی کرده و مردم و نیروی انتظامی را دچار زحمت می‌کند این درحالی است که در کشورهای اروپایی هر روز شاهد فساد، فحشا، ظلم و جنایت هستیم و روزی نیست که سرخ پوست‌های آمریکایی کشته نشوند.

صفایی بوشهری ادامه داد: به همین دلیل است که به دنبال بهانه‌های واهی از هر ابزاری که بتوانند برای ایجاد ناامنی استفاده می‌کنند.

وی اظهار کرد: ایران در تمام عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علم و فناوری دارای شاخصه‌های بالا و از استقلال لازم برخوردار است و به همین دلیل است که رئیس جمهور ایران با اقتدار در سازمان ملل از منافع این ملت دفاع و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را در کشور خود افشا می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم ایران با تمام قوا از ایران پشتیبانی می‌کنند گفت: مگر می‌شود با وجود این همه شهید و اسیر بعد از مدتی همه آرمان‌ها و ارزش‌ها کنار گذاشته شود.

وی تاکید کرد: پای این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و ملت ایران برای به ثمر نشستن این انقلاب زجرهای زیادی کشیده شده است و دشمن بداند که به این راحتی خدشه ای به این نظام وارد نمی‌شود.

امام جمعه بوشهر خطاب به آمریکا، انگلیس و کشورهای مرتجع منطقه اعلام کرد: تا این انقلاب پابرجاست و ولایت هست مردم ایران با تمام وجود از حریم انقلاب دفاع می‌کنند.

صفایی بوشهری با اشاره به نقش جهاد سازندگی در انقلاب اسلامی اظهار کرد: جهاد سازندگی با آغاز انقلاب در کل جغرافیای ایران ایجاد و تا قبل از جنگ نیروهای جهاد گر با حضور در مناطق محروم با تمام سختی هایی که به جان می خریدند و در راستای محرومیت زدایی و توسعه و عمران گام برمی داشتند و پس از جنگ نیز در عرصه مهندسی جنگ و پشتیبانی به ایفای نقش پرداخت.

وی ادامه داد: استان بوشهر ۵۶ شهید جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false