×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر: تبیین سیره و اخلاق نبوی مسئولیت همه مسلمانان است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ، همزمان با ۲۸ صفر سالروز رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام مراسم سوگواری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

این مراسم که در بافت تاریخی بوشهر در مساجد بهبهانی‌ها و دهدشتی با حضور مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار برگزار شد آیت‌الله صفایی بوشهری توجه به سیره ائمه طهارت علیه‌السلام را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: راه سعادت، کمال و نجات انسان‌ها در پیروی از سیره خاندان پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام است.

امام جمعه بوشهر آشنایی جوانان و نوجوانان را با فرهنگ ائمه طهارت علیه‌السلام را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: دشمنان از راه‌های گوناگون برای انحراف اذهان، اختلاف میان مسلمانان و  تفرقه در جامعه اسلامی از همه ظرفیت‌ها و تجهیزات استفاده می‌کند که جهاد تبیین و ترویج فرهنگ خاندان پیامبر گرامی اسلام (ص) یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مصون ماندن جامعه از تهاجم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمنان و جهان استکبار را آشنایی با سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) دانست و افزود: حضرت محمد مصطفی (ص) گوهر اخلاق و انسانیت است که امروز همه جوامع و انسان‌ها برای سعادت‌مندی به آن نیازمند هستند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false