×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیمد، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه آیین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای بهشت صادق علیه‌السلام بوشهر برگزار و شرکت‌کنندگان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

دفاع مقدس برجسته‌ترین افتخارات و حماسه‌آفرینی ملت قهرمان

در این مراسم که استاندار، معاونان، فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان انقلاب دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمودار برجسته از مجموعه اقدامات و برجسته‌ترین افتخارات و حماسه‌آفرینی ملت قهرمان، سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در کنار نیروهای مسلح در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سرتیپ علی رزمجو با بیان اینکه شهدا با تاسی از مکتب امام حسین علیه‌السلام، از قرآن کریم، اسلام و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند گفت: دفاع مقدس حادثه و پدیده تاریخی بود که انقلاب اسلامی را به قدرت قوی، موثر، اثربخش در نظام بین‌الملل تبدیل کرد و طولانی‌ترین مقاومت ملت، اقشار گوناگون و نیروهای مسلح و قهرمان در مقابل تمام دنیا بود.

وی مشارکت مردم با نیروهای مسلح‌ در جنگ ۸ ساله را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در ۸ سال دفاع مقدس، مردم جنگ را به برنامه روزمره زندگی خود تبدیل کرده بودند و عاشورا و نهضت امام حسین علیه‌السلام را در جبهه‌ها زنده و احیا کردند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه مردم در ۸ سال دفاع مقدس حیات خود را در شهادت فی‌سبیل‌الله می‌دیدند افزود: تأثیر رابطه عشق، عاشق و معشوق، شهدا درک و تفسیر کردند.

بندگی خالص خدا در زندگی شهدا رقم می‌خورد

رزمجو با بیان اینکه بندگی خالص خدا در زندگی شهدا رقم می‌خورد خاطر نشان کرد: دفاع فی‌سبیل‌الله در فرهنگ شهدا و رزمندگان متبلور بود و این مکتب تا همیشه تاریخ زنده و پویا است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false