×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قاسم‌پور: مدال طلایم تقدیم به همه مردم ایران/ کاکس حریف پرتوانی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم؛ سرانجام طلسم طلا در بلگراد برای تیم ایران شکست و تیم ملی کشورمان در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان صاحب نشان طلا شد.

جی‌دن کاکس آمریکایی که بعد از شکست ۳ بر ۳ در مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی اسلو مقابل کامران قاسم‌پور، وعده پیروزی بر ملی‌پوشان کشورمان را داده بود، این بار هم نتوانست کاری از پیش ببرد و قاسم‌پور راحت‌تر از دفعه قبلی قهرمان جهان شد.

کامران قاسم‌پور در پایان کشتی فینال و کسب نشان طلای جهان، از مردمی که برای کسب مدال طلا دعایش کرده بودند تشکر کرد و گفت: این مدال را به مردم خوب کشورم تقدیم می‌کنم. خوشحالم دل همه آنهایی که خالصانه برای من می‌تپید را شاد کردم.

قهرمان جهان در مورد حریف آمریکایی‌اش هم گفت: کاکس کشتی‌گیر پرتوانی است و باید با برنامه کشتی می‌گرفتم.

قاسم‌پور در مورد آسیب‌دیدگی‌اش در فینال هم تاکید  کرد: در حین کشتی فشار بالا بود، یک لحظه احساس کردم صورتم خیس است و آسیب دیدم.

به گزارش تسنیم، تیم ایران تا پیش از این با محمد نخودی و حسن یزدانی در ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم صاحب نشان نقره و با امیرحسین زارع و یونس امامی در ۱۲۵ و ۷۴ کیلوگرم مدال برنز گرفته بود و فردا هم با رضا اطری و رحمان عموزاد در ۶۱ و ۶۵ کیلوگرم شانس کسب مدال طلا و با محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم شانس کسب مدال برنز جهان را خواهد داشت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false