نامه کمیسیون اخلاق ورزش به تاج درباره برخی ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نامه کمیسیون اخلاق ورزش به تاج درباره برخی ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: کمیسیون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انتشار برخی تصاویر و بروز برخی رفتارهای نابهنجار از سوی تعدادی از تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها که موجب دغدغه و تشویش خاطر جامعه اخلاق مدار ایران اسلامی شده است، به رئیس فدراسیون فوتبال تذکر داده و خواستار اتخاذ تدابیری برای مدیریت صحیح حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها شده است.

در این نامه با اشاره به پذیرش مسئولیت اتفاقات درون ورزشگاه‌ها توسط مدیران ذی‌ربط، برخورد با هنجارشکنان و رفتارهای خلاف فرهنگ و اخلاقی در ورزشگاه‌ها  مورد تاکید قرار گرفته است.

متن کامل این نامه به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال
با سلام و احترام
ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال، به آگاهی می‌رساند احترام به قوانین و ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی هر کشور جزء لاینفک مقررات بین‌المللی منجمله در حوزه ورزش می‌باشد و انطباق الزامات فدراسیون‌های جهانی با هنجارهای فرهنگی و ارزش‌های اخلاقی پذیرفته شده جامعه از وظایف مدیران ورزش کشور می‌باشد.

انتشار برخی تصاویر مرتبط با حضور بانوان در مسابقات لیگ برتر حاکی از هنجارشکنی و رفتارهای مغایر ارزش‌های اخلاقی توسط تعدادی از تماشاگران بوده و این امر موجب تشویش خاطر جامعه اخلاق مدار کشور گردیده است.

بر همین اساس ضمن درک تعهدات بین‌المللی و لزوم پاسخگویی به مطالبات جامعه، انتظار است تمهیدات لازم برای مدیریت صحیح حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها  فراهم گردیده و ضمن مسئولیت‌پذیر نمودن مدیران ذی‌ربط، با هرگونه هنجارشکنی و رفتارهای خلاف فرهنگ و ارزش‌های اخلاقی برخورد گردد.

سید مجتبی قاسمی
دبیر کمیسیون اخلاق ورزش کشور»

فدراسیون فوتبال ,

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false