مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر معرفی شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر معرفی شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: در مراسمی صبح امروز مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر معرفی شد.در این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات بیش از ۴ سال غلامرضا منتظری مدیرکل قبلی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر برای عبدالحسین گرشاسبی مدیرکل جدید این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

اکبر پورات با بیان اینکه غلامرضا منتظری با سابقه ۳۳ ساله خدمات مهم و قابل توجهی داشته است اظهار داشت: از سال ۱۳۹۷ پست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر به غلامرضا منتظری واگذار شد و در این مدت خدمات قابل توجهی داشته است.

وی عبدالحسین گرشاسبی را از نیروهای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی استان بوشهر دانست و بیان کرد: این اداره کل نقش مهمی در حفظ بیت‌المال اراضی ملی، مراتع، جنگل‌ها و اجرا طرح‌های آبخیزداری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر باتأکید بر حمایت از این مجموعه گفت: حفاظت از منابع طبیعی، مراتع، توسعه زیرساخت‌ها و اجرا طرح‌های آبخیزداری از اولویت‌ها محسوب می‌شود که جذب اعتبارات ملی مورد تأکید است.

ضرورت توجه ویژه در مقابله با بیابان‌زایی، ریزگردها و ‌‌افزایش تولید و کشت نهال

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی کشور نیز با بیان اینکه مشکلات زیادی در عرصه محیط زیست، منابع طبیعی و کم آبی در جهان وجود دارد خاطر نشان کرد: خشکسالی، ریزگردها، آب شدن یخچال‌ها، سیلاب، افزایش آلاینده‌ها، گاز گلخانه‌ای و فرسایش خاک از جمله این آسیب‌ها در جهان است.

نقی شعبانیان تقویت ارتباط با مردم در حفاظت از منابع طبیعی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: استان بوشهر با توجه به موقعیت اقلیمی و منطقه خشک و کم باران، نیاز به توجه ویژه دارد.

وی مراتع، جنگل‌ها و سواحل را فرصت مهمی در عرصه منابع طبیعی دانست و تصریح کرد: مقابله با توسعه بیابان، ریزگردها و ‌‌افزایش تولید و کشت نهال و درختان جنگلی و گیاهان مرتعی مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی کشور استفاده از توانمندی سپاه و بسیج در طرح‌ها و برنامه‌ها را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه از توانمندی و قابلیت بالایی برخوردار و در همه امور برای حل مشکلات پیشگام است که استفاده از این ظرفیت یک ضرورت است.

شعبانیان، ضمن معرفی عبدالحسین گرشاسبی به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از خدمات غلامرضا منتظری که به فیض بازنشستگی نائل آمده است قدردانی کرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false