×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۱ هزار نفر از استان بوشهر به مرز شلمچه اعزام شدند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: مهدی شهابی با اشاره به افزایش ناوگان اتوبوس برای خدمات‌رسانی اعزام زائران اربعین حسینی به مرز شلمچه اظهار داشت: تعداد اتوبوس‌ها برای انتقال زائران اربعین حسینی از پایانه‌های استان بوشهر به مرز شلمچه از ۹۰۹ دستگاه دوره قبل، بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی از شبانه‌روزی فعالیت سامانه فروش اینترنتی بلیت خبر داد و بیان کرد: تاکنون حدود ۵۰ درصد مسافران بلیت را به‌صورت اینترنتی تهیه کرده و مابقی حضوری بوده است.

وی اضافه کرد: همه ظرفیت‌ها برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از استان بوشهر فراهم شده و تعداد ناوگان اتوبوس‌ها افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل استان بوشهر از راه‌اندازی میز خدمت در پایانه مسافربری بوشهر برای رسیدگی به مطالبات مردم خبر داد و افزود: افزایش ساعت کار رانندگان ۳ ساعت افزایش یافته و از ۹ به ۱۲ ساعت رسیده است.

شهابی، از جبران کمبود راننده برای انتقال زائران به مرز شلمچه و استقرار ۱۰ نفر از نیرو‌های راهداری در این مرز برای ساماندهی ناوگان اتوبوس‌ها برای بازگشت زائران خبر داد و گفت: برای حضور در مراسم اربعین حسینی از ۵ شهریور تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۲۴۷ نفر از استان بوشهر به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۴۵۳ دستگاه اتوبوس در انتقال زائران مشارکت کرده‌اند افزود: روز گذشته ۲ هزار و ۴۱۴ مسافر با ۱۰۸ دستگاه اتوبوس از استان بوشهر عازم مرز شلمچه شدند.

معاون حمل و نقل استان بوشهر اضافه کرد: زائران بعد از پایان زیارت، مرز بازگشت خود را به شماره ۲۱۴۱ پیامک کنند تا برنامه‌ریزی برای ساماندهی ناوگان اتوبوس‌ها برای برگشت راحت‌تر آن‌ها انجام شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false