×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد در استان بوشهر فراهم می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: اکبر پورات ظهر امروز به اتفاق دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، مسئولان بهزیستی و امور اجتماعی استانداری بوشهر ضمن بازدید از اردوگاه اتباع بیگانه و مرکز نگهداری متکدیان فعالیت کمپ ترک اعتیاد را مورد بررسی قرار داد.

وی تکدی‌گری را منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط به تکالیف خود در زمینه ساماندهی متکدیان عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم توانمندسازی متکدیان پس از جمع‌آوری و ساماندهی برای اشتغال‌زایی تصریح کرد: مهارت‌آموزی متکدیان باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد تا زمینه اشتغال‌زایی آنان فراهم شود.

پورات اضافه کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به متکدیان برای توانمندسازی آنان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است که ضروری است در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

وی در بازدید از مرکز ترک اعتیاد معتادان بر رفع مشکلات آنان تأکید کرد و ضمن صدور دستورات لازم در این زمینه گفت: افرادی که نسبت به ترک اعتیاد موفق عمل کرده‌اند زمینه اشتغال آنان با حمایت‌های ویژه فراهم می‌شود که در این راستا طرح‌های پرورش میگو مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مهارت‌آموزی افراد مستقر در مراکز ترک اعتیاد را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: معتادان بهبودیافته باید برای اشتغال در اولویت قرار گیرند تا شاهد بازگشت مجدد این افراد به چرخه اعتیاد نباشیم.

پورات بیان کرد: با تدوین طرح‌های اشتغال‌زایی و تخصیص اعتبارات لازم، اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد در استان فراهم می‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false