×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مالخر آینه‌ و چراغ خودروهای لوکس دستگیر شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایسنا: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به برخی از  مهم‌ترین پرونده‌های پلیس پیشگیری تهران بزرگ در روزهای گذشته اظهارکرد: اخیرا خبری درباره بر خرید انواع چراغ،آینه بغل و.. سرقتی مربوط به خودروهای لوکس، گران‌قیمت  و مدل بالا توسط فردی در محدوده میدان انقلاب دریافت و مشخص شد که فرد پس از تمیز کردن اموال سرقتی آن‌ها را مجددا به فروش می‌رساند. لذا صحت و بررسی صحت این خبر بر عهده ماموران تیم عملیات کلانتری این محل  قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌هایی که توسط پلیس به عمل آمد صحت خبر را تایید کرد و مشخص شد که تعدادی از افراد مشکوک در این مکان تردد داشته‌اند و متهم  نیز در حال تمیزکردن دو عدد چراغ مشاهده شده است.

در همین زمینه بخوانید

سرقت آینه بغل خودروهای مدل بالا در تهرانسر

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم رفتند و با دستگیری وی، در بازدید از این مکان موفق به کشف ۱۱۲ قلم  لوازم خودروهای مدل بالا و گران‌قیمت نظیر انواع چراغ جلو و عقب خودرو، سقفی‌ خودروهای خارجی و آینه‌های بغل شدند. همچنین کشف جزئیات دیگر پرونده نیز  در دستور کار پلیس قرار دارد.

دزد موتورسیکلت دستگیر شد

موقوفه ای در ادامه در تشریح خبر دستگیری یک سارق موتورسیکلت اظهار کرد: ماموران کلانتری خزانه در گشت‌زنی پلیسی نسبت به پارک غیرمتعارف یک موتورسیکلت در کنار خیابان مشکوک شدند و در بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که موتوسیکلت مسروقه بوده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه آثار به‌جامانده در موقعیت جغرافیایی جرم، ماموران به این موضوع مظنون شدند که سارق در همین محدوده است و در ادامه با مراقبت‌های ویژه وی را که با موتورسیکلت دیگری به محل پارک موتورسیکلت مراجعه کرده بود شناسایی و دستگیر کردند. متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و علاوه بر کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی دیگر، سارق برای بازجویی به کلانتری منتقل شد. با هماهنگی قضایی، تلاش برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر وی ادامه دارد.

با اعتراف سارق، ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو کشف شد

موقوفه‌ای در ادامه با اشاره به کشف ۵۰ فقره سرقت محتویات خودرو اظهارکرد: وقوع سرقت‌های سریالی وسایل داخل خودرو در محدوده گاندی، باعث شد تا پلیس طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها در منطقه مورد نظر را در دستورکار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: ماموران تیم‌های دایره تجسس کلانتری گاندی در این عملیات ضربتی پس از تحقیقات گسترده و چهره‌زنی موفق شدند دو عامل سرقت‌ها را شناسایی کنند. با مراقبت‌های پوششی پلیس یکی از متهمان نیز در حال تردد با یک دستگاه خودروی سواری سرقتی ال ۹۰ شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم در تحقیقات اولیه به ۵۰ فقره سرقت با همکاری همدستش اعتراف کرد و تلاش برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد. همچنین ماموران کلانتری گاندی در این عملیات تعدادی از مالباختگان را شناسایی کرده اند و تحقیقات در این زمینه از طرف پلیس ادامه دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false