×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تمدید گذرنامه به‌هیچ عنوان در مرزها انجام نمی‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: حاجیان سخنگوی فراجا ضمن تشریح نحوه تمدید گذرنامه‌های منقضی شده اظهار کرد: مراحل صدور برگ‌ گذر‌موقت ویژه اربعین از روز یکشنبه ۶ / ۶/ ۱۴۰۱ در دفاتر “پلیس ۱۰+”  انجام خواهد شد که هزینه آن به مراتب کمتر از هزینه صدور گذرنامه است و طی ۴۸ ساعت در درب منزل تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه از امروز شنبه نیز مورخ ۵/ ۶/ ۱۴۰۱  تمدید گذرنامه زائران اربعین‌ حسینی (ع) در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور آغاز شده است، ادامه داد: افرادی که تاریخ گذرنامه ۱۰ ساله آنها منقضی شده به شرط سالم بودن مدارک گذرنامه، می توانند ضمن مراجعه به پلیس مهاجرت و گذرنامه در مراکز استان‌ها و نیز پلیس اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها ضمن تحویل گذرنامه منقضی شده، نسبت به درخواست تمدید آن اقدام کنند.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: گذرنامه‌هایی که تاریخ صدور آنها ۶/ ۶/ ۱۳۹۱ است و تاریخ ۱۰ ساله آنها منقضی شده تا  ۶ ماه تمدید خواهد شد ضمنا گذرنامه‌هایی که زیر ۶ ماه اعتبار داشته باشند نیز تمدید می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: در مرزها به هیچ عنوان تمدید گذرنامه صورت نخواهد گرفت و مردم عزیز با گذرنامه فاقد اعتبار هرگز  به مرزها مراجعه نکنند

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false