پتریچ: تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان متفاوت و قدرتمند خواهد بود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پتریچ: تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان متفاوت و قدرتمند خواهد بود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نمانیا پتریچ در مورد پیروزی ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال صربستان مقابل ایران در جام واگنر لهستان اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی داشت، زیرا پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان، برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند بسیار حائز اهمیت است.

کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان افزود: در ابتدای این مسابقه در دریافت‌های اول مشکل داشتیم، به این علت که تیم ایران سرویس‌های بسیار قدرتمندی را روانه زمین صربستان کرد، اما در ادامه این دیدار و ست به ست عملکردمان بهبود پیدا کرد. در امتیازات حساس توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و برنده از زمین خارج شدیم.

پتریچ درباره تفاوت این دیدار و مسابقه دو تیم در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ بیان کرد: زمانی که تیم‌ها برای آماده‌سازی خود پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان در نظر می‌گیرند، متفاوت است. تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان هفت روز دیگر فرصت باقی مانده است و طبیعتاً تیم ایران تا آن زمان کاملاً آماده شده و تیم متفاوت و قدرتمندی در آن رقابت‌ها خواهد بود. همچنین هر دو تیم تعدادی از بازیکنان جدید را به ترکیب خود اضافه کرده‌اند و با احتساب این موضوع فرصت بسیار خوبی دارند تا در رقابت‌های قهرمانی جهان بدرخشند.

وی در ادامه گفت: تیم‌های باکیفیت زیادی در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند، اما فرانسه، لهستان و آمریکا شانس بسیار زیادی برای موفقیت در این تورنمنت دارند. تیم‌های ایران، صربستان، ایتالیا و برزیل هم توانایی کسب موفقیت و پیروزی در این مسابقات را دارند. مطمئناً شاهد رقابت‌هایی جذاب و زیبا در مسابقات قهرمانی جهان خواهیم بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false