۲۰۰ میلیارد تومان برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر اختصاص یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۰۰ میلیارد تومان برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر اختصاص یافت

به گزارش چغادک ‌نیوز به نقل از تسنیم، حمیده خاتون هلال بحر صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر بوشهر توسعه زیرساخت‌ها برای مدیریت ترافیک شهر بوشهر یکی از اولویت‌ها است اظهار داشت: با توجه به شرایط ترافیکی خیابان‌های اصلی شهر بوشهر فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باید بهبود یابد.

وی ایجاد پارکینگ عمومی در خیابان‌های اصلی شهر بوشهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در این راستا ایجاد پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر بوشهر طراحی و امسال اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر از تخصیص اعتبار برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در این شهر خبر داد و تصریح کرد: بهبود وضعیت تردد مردم با  ناوگان عمومی یکی از اولویت‌های شورای بوشهر است که برای تقویت این مهم در بودجه سال جاری مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان دریافت اوراق برای تقویت و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر اختصاص داده شده است.

هلال بحر اضافه کرد: شهروندان از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی گلایه دارند و سرویس‌های حمل و نقل عمومی با فاصله یک ساعته در ایستگاه‌ها حضور دارند که در گرمای طاقت‌فرسای بوشهر سبب نارضایتی همشهریان شده است.

وی خواستار ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر به صورت کیفی و کمی شد.

هلال بحر با توجه به راه‌اندازی سیستم جدید شهرسازی که سبب مشکلاتی برای شهروندان در مراجعه به شهرداری می‌شود خواستار رفع مشکلات شد و به شهروندان نیز اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد.

تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی محلات با رویکرد مساجد

رئیس شورای شهر بوشهر نیز از تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی محلات با رویکرد مساجد در محلات شهر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این شورا در راستای مشارکت مردم در محلات برای تحقق اهداف مدیریت شهری اقدامات مهمی تدوین و عملیاتی کرده است.

وحید نیک‌روش، محور تشکیل شورای فرهنگی اجتماعی محلات با رویکرد مساجد دانست و افزود: رویکرد این شورا با محوریت مساجد است و قطعاً هیئت‌های مذهبی، بسیجیان و ایثارگران از محورهای اصلی این طرح خواهند بود.

اعضای هیئت رئیسه جدید شورای شهر بوشهر مشخص شدند۔

وی توجه به برنامه‌های فرهنگی اجتماعی را در اولویت شورای شهر بوشهر دانست و تأکید کرد: شهروندان قطعاً در اهداف و برنامه‌های این شورا می‌توانند در امور محله‌ای خود همیار شورا و شهرداری باشند و مسائل و مشکلات محلات با طی کردن مراحل کمتری حل خواهد شد.

نام‌گذاری یکی از محورهای مواصلاتی شهر بوشهر به نام سردار همدانی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر نیز با تجلیل از رشادت‌های سردار همدانی درخواست کرد به پاس رشادت‌های سردار شهید همدانی که مصداق ایثار و آزادگی است و امروز شاهد هجمه‌های ناجوانمردانه عده‌ای به این سردار بزرگ هستیم گذر سرتل به تنگک به نام این سردار پر افتخار نام‌گذاری شود.

زندی‌نیا در ادامه با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر معیوب است خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت کنونی برای رفاه و آسایش مردم بوشهر در اولویت قرار دارد و با برنامه‌ریزی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر بهبود می‌یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به احداث گذر سرتل به تنگک ، گذر تأمین اجتماعی، مرکز تحقیقات شیلات و بازگشایی که صورت می‌گیرد شبکه حمل و نقل عمومی شهر بوشهر نیاز به بازنگری در طراحی دارد که درخواست می‌شود این مهم در دستور کار شهرداری بوشهر قرار گیرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false