×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زمین‌های راکد در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل  از ، محمدجواد بیات صبح امروز در نشست با مدیران اقتصادی استان بوشهر با اشاره به پیگیری مستمر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای رفع مشکلات و هموار سازی مسیر توسعه این منطقه اظهار داشت: دولت تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصاد کشور داشته است که باید این اقدامات اطلاع‌رسانی شود.

وی بهبود وضعیت اشتغال و توسعه کسب و کارها در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را به عنوان یک اولویت عنوان کرد و افزود: تلاش شده که با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها زمینه رفع مشکلات شرکت‌های مستقر و فعالان تولیدی، صنعتی و خدماتی را فراهم کنیم.

معاون امور مالی و اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از تأسیس ۱۹۱ شرکت اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی‌ در این منطقه ویژه خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۵ شرکت صنعتی و ۴۳ شرکت خدماتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعال است.

وی حل مشکلات واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را مورد تأکید قرار داد و ادامه داد: علاوه بر حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای صنعتی، تولیدی، اشتغال و تولید، جذب سرمایه‌گذار و رونق هرچه بیشتر فعالیت‌ها در سطح منطقه مورد توجه ویژه قرار دارد.

بیات از تعیین تکلیف زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برخی از سرمایه‌گذاران زمین برای ساخت واحد صنعتی و خدماتی دریافت کرده‌اند ولی تاکنون اقدامی نکرده‌اند و یا اینکه فعالیت آنها راکد و ناقص است که تلاش می‌شود در ابتدا این شرکت‌ها فعال شود و اگر انگیزه و رغبت برای فعالیت آنها نباشد با پیگیری قانونی زمین‌های واگذار شده تعیین تکلیف می‌شود.

معاون امور مالی و اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر تعدادی از این زمین‌ها را پس گرفته‌ایم و تعدادی هم در حال فعالیت هستند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false