×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۵۰میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره به خبرنگاران پرداخت می شود

به گزارش چغادک نیوز ، مازیار هوشمند سه‌شنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای رسانه‌های تاثیرگذار است اظهار داشت: مطبوعات استان بوشهر همواره در نمایشگاه ملی مطبوعات جز برترین‌ها معرفی شده‌اند که حمایت از رسانه محلی استان بوشهر یکی از اولویت‌ها است.

وی کمک به اصحاب رسانه استان بوشهر با این همه ظرفیت اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در این راستا با تصویب شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی رسانه‌های مکتوب و محلی این استان مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: از این پس آگهی‌های صنایع پارس جنوبی علاوه بر مطبوعات ملی در رسانه‌های محلی هم منتشر می‌شود و تمام شرکت‌ها و صنایع پارس جنوبی ملزم به اشتراک برای خرید مطبوعات محلی هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور امنیت شغلی را مهم‌ترین دغدغه اصلی خبرنگاران دانست و تصریح کرد: برای تحقق این مطالبه برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌ها در دست اجرا است.

پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم بهره از دیگر خبرهای خوش به اصحاب رسانه استان بوشهر بود که افزود: اصحاب رسانه که در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت‌نام و عضو شوند، از خدمات و حمایت‌های مختلفی بهره‌مند می‌شوند

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false