×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در محورهای مواصلاتی استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل ازتسنیم ، سردار حیدر سوسنی گفت‌، از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و اظهار داشت: با مشارکت مردم همیشه در صحنه استان بوشهر امنیت پایدار در تمامی نقاط برقرار است که خدمات و همکاری مردم درخور تحسین است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر برخورد قاطع با قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت غیرمجاز را در اولویت برنامه پلیس دانست و افزود: به‌صورت شبانه‌روزی تمام محورها و مکان‌های مشکوک مورد رصد و پایش نیروی انتظامی قرار دارد و از هیچ کوششی در برخورد با قاچاقچیان فروگذاری نمی‌شود.

وی از شناسایی و توقیف تانکر سوخت غیرمجاز در محور مواصلاتی دیلم خبر داد و بیان کرد: در پی کسب خبر حمل قاچاق سوخت توسط کامیون‌های کشنده، مأموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق و غیرمجاز در محور مواصلاتی دیلم خاطرنشان کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی و توقف خودروی مورد نظر، ۳۰ هزار لیتر مواد سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را خارج از شبکه توزیع که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف محموله قاچاق در منزل مسکونی

وی با اشاره به کشف محموله قاچاق در منزل مسکونی در شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده، مأموران انتظامی شهرستان دشتی محموله قاچاق کالا در منزل یکی از روستاهای اطراف شهر خورموج شناسایی کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی منزل یاد شده اقدام کردند و با بررسی انجام شده انواع کالای قاچاق شامل اسباب‌بازی تجهیزات تلفن همراه کشف شد.

سوسنی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت:  در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false