×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وزارت نفت ۱۸۶ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان شهرستان جم اختصاص داد

به  گزارش چغادک نیوز به نقل  از تسنیم ، سعید گران‌پی گفت‌ با بیان اینکه بیمارستان توحید جم به‌عنوان تنها مرکز درمانی سطح ۲ در شهرستان جم است اظهار داشت: این مرکز درمانی علاوه بر خدمات‌رسانی به کارکنان نفت به ساکنین منطقه در شهرستان جم نیز خدمات درمانی با تعرفه دولتی ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ۷۴ درصد از بار مراجعین بیمارستان توحید از مردم شهر جم است گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۹۰ هزار نفر خدمت در مراکز درمانی انجام شده و ارتقای سطح کیفی این خدمات در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با بیان اینکه طرح توسعه بیمارستان توحید جم در دستور کار وزارت نفت است افزود: بیمارستان ۶۸ تختخوابی توحید برای ظرفیت محدود و تنها با ۵ متخصص در ابتدا راه‌اندازی شد و اکنون دارای ۱۱۵ تخت فعال و ۱۴ متخصص و فوق تخصص به کار خود ادامه می‌دهد.

گران‌پی از تخصیص ۱۸۶ میلیارد تومان به طرح توسعه بیمارستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح توسعه بیمارستان توحید در دولت سیزدهم با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان اعتبار وزارت نفت پیش‌بینی شده است که با این اعتبار بخش‌های مختلفی همچون NICU, ICU, اتاق عمل، اورژانس، زایشگاه و سایر واحدهای اداری و پشتیبانی ایجاد و گسترش می‌یابد.

وی از راه‌اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان توحید جم به ارزش ۱۵ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: دستگاه سی تی اسکن خریداری شده و پروژه آماده‌سازی ساختمان آن دارای پیشرفت ۴۰ درصدی است و تا ۳ ماه آینده نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر همچنین از راه‌اندازی بخش‌های ICU و NICU برای نخستین بار در شهرستان جم خبر داد و اضافه کرد: این ۲ بخش با ۴ تخت راه‌اندازی شده و در مرحله اخذ مجوزهای لازم از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر قرار دارد.

راه‌اندازی بخش بیماران خاص

رئیس بیمارستان توحید جم نیز با مهم برشمردن ارتقای خدمات تخصصی در این مرکز درمانی اظهار داشت: نگاه مجموعه وزارت نفت و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه خدمات تخصصی با کیفیت مناسب است که پس از فروکش شدن موج کرونا درصدد تحقق این هدف هستیم.

فرهاد باقری با بیان اینکه کارکنان بیمارستان توحید در ایام کرونا جهاد کردند افزود: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان با تعهد و وجدان کاری با این ویروس مقابله کردند و آمار پایین مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس در شهرستان جم، نشان دهنده تلاش و مجاهدت کادر سلامت است.

وی با اشاره به اینکه سیستم سرمایشی و تهویه بیمارستان توحید ارتقا یافته است گفت: ۱۵ تخت کامل دیجیتال نیز به بیمارستان توحید اضافه شده و به دنبال ارتقای سایر امکانات رفاهی برای بیماران و همراهان آنها هستیم.

رئیس بیمارستان توحید جم بیان کرد: افزایش ظرفیت واحد رادیولوژی، خرید دستگاه جدید OPG، تهیه و تجهیز دستگاه سونوگرافی GE پرتابل و دیگر امکانات از جمله اقدامات در یکسال اخیر است.

باقری از راه‌اندازی بخش بیماران خاص در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با کمک خیرین این بخش با مساحت ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه در بیمارستان توحید جم احداث می‌شود و اکنون در مرحله اخذ مجوزهای لازم است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false